Rendesen belehúztak az olaszok. A 2022-es modellévre nem kevesebb, mint hat modellt mutatnak be. Rendben, ezek között azért akadnak olyanok is, amikre csak ímmel-ámmal húzzuk rá az újdonság szenzációjának lepedőjét. Ilyen például a hatosfogat első megmutatott tagja, az enyhe frissítésen átesett Ducati Multistrada V2, amit eddig Multistrada 950 néven ismertünk. De olyan érdekességek is érkeznek majd, mint a Streetfighter V2 és a DesertX.
Az új Monsterben is bevált 937-es Testastretta 11° blokk majdnem ugyanaz a jó öreg darab, ami eddig is szolgált a 950-esekben. A 113 egészséges telivér mind egy szálig megmaradt, de 2 Nm elpárolgott a szigorodó környezetvédelmi normák nyomása alatt. Cserébe ugyanennyi kilogrammot le is faragtak róla. Az olajcserék előírt intervalluma 15.000 kilométerre, míg a szelephézagok ellenőrzésének szükségessége 30.000 kilométerre nőtt.
A Multistrada V2 már novemberben a szalonokba kerülhet. Két felszereltségi szintben lehet majd elérni. Az alapvető különbséget az alap és az “S” változat között szokás szerint a Skyhook félaktív futómű fogja jelenteni, amely természetesen az utóbbi kivitelhez jár.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »