A Horváth Pali bácsi hangján hallom a fejemben, ahogy Mulligan tüzértisztet szinkronizálta a Kelly hőseiben. Pont úgy reagálhattak a Suzukinál egy álmos meetingen a felvetésre, mint ő az aranyrúdra. Miért… miért ne? Az SV650 régóta kiált egy fullos, sport (vagy inkább sportosabb) kivitel után, tisztességgel felöltöztetve.
Az Asphalt & Rubber, az iparági pletyka szállítói szerint azt csiripelték nekik a madarak, hogy Hamamatsuban felkapták a fejüket a Yamaha YZF-R7-re és azt mondták, hogy ja, hát ilyen receptből ők is tudnának főzni.
Amennyiben a projekt kézzelfogható valósággá válik, akkor ezek alapján a következőkre számíthatunk. Először is rittyentenek egy szexi, modern idomzatot az SV650 köré, ami leginkább a GSX-R1000 formanyelvéhez fog igazodni. A blokkot és a vázat érintetlenül hagyják, de az üléspozíción változtatnak. A villákat fordítottra cserélik és egyúttal el is fokolják őket a hidakkal, hogy behúzzák a tengelytávot. Ha igazán rá akarnak feküdni a sport hangulatra akkor egy gyorsváltót is rápakolnak. Ezekkel még mindig nem túl jelentős árnövekedés mellett kínálhatnák az új változatot a gyártási és tervezési költségek elszállása nélkül. De tényleg: miért ne?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »