Noha még nem volt hozzá szerencsénk, de őszintén nehéz már csak így látatlanban is nem kedvelni az Aprilia RS 660-at. Ami egy picit visszaadta a motorrajongóknak a hitet, hogy vannak még gyártók, akik szerint érdemes komolyan vehető közepes sportmotort gyártani, 100 lóerő körüli teljesítménnyel. Ennek a csomagnak a kicsúcsosított változata a kizárólagosan pályahasználatra termett Trofeo.
Apriliáék annyira komolyan gondolták ezt a motort, hogy az eredeti tervek szerint csak dedikáltan versenycélokra értékesítették volna. RS 660 kupára, klubversenyekre és hasonlókra. Ezt a döntést azonban megváltoztatták.
Na persze az RS 660 Trofeo így is kizárólagosan pályamotor marad a rendszámozhatóság esélye és értelme nélkül. Az zaj- és károsanyag-kibocsátási normáknak való megfelelés kényszerétől mentesen a blokk rögtön 105 lóerőre ugrik. Az emberbarát kormányvégeket csutkákra cserélik, előre hátra csúcskategóriás Öhlinsek kerülnek, a kidörgőt pedig az SC-Project szállítja. A közúti használathoz szükséges sallangok eltávolításával a motor 152 kilóra fogyott, az ára pedig 14.700 euróra (úgy 5 millió forintra) hízott.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Nem fejlesztették rommá az idei Kawasaki Ninja 650-et. Lényegében egy új fényezéssel letudták a modellfrissítést.
Elolvasom »Érthető táblázatba szedték össze, hogy Európa mely országaiban mire kell számítani gyorshajtás, ittas vezetés piroson áthajtás esetén.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »