Noha még nem volt hozzá szerencsénk, de őszintén nehéz már csak így látatlanban is nem kedvelni az Aprilia RS 660-at. Ami egy picit visszaadta a motorrajongóknak a hitet, hogy vannak még gyártók, akik szerint érdemes komolyan vehető közepes sportmotort gyártani, 100 lóerő körüli teljesítménnyel. Ennek a csomagnak a kicsúcsosított változata a kizárólagosan pályahasználatra termett Trofeo.
Apriliáék annyira komolyan gondolták ezt a motort, hogy az eredeti tervek szerint csak dedikáltan versenycélokra értékesítették volna. RS 660 kupára, klubversenyekre és hasonlókra. Ezt a döntést azonban megváltoztatták.
Na persze az RS 660 Trofeo így is kizárólagosan pályamotor marad a rendszámozhatóság esélye és értelme nélkül. Az zaj- és károsanyag-kibocsátási normáknak való megfelelés kényszerétől mentesen a blokk rögtön 105 lóerőre ugrik. Az emberbarát kormányvégeket csutkákra cserélik, előre hátra csúcskategóriás Öhlinsek kerülnek, a kidörgőt pedig az SC-Project szállítja. A közúti használathoz szükséges sallangok eltávolításával a motor 152 kilóra fogyott, az ára pedig 14.700 euróra (úgy 5 millió forintra) hízott.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »