Az Euro5 környezetvédelmi normák szigorodása miatt frissíteni kellett a Hypermotard 950-en is. Az idei nagy durranások a Multistrada V4 és a trellis vázat elengedő új Monster voltak. Vadállat supermoto fronton marad a kibocsátás, az új fényezés, meg a szép fotók.
Euro5 ide vagy oda, a Testastretta 11 kéthengeres továbbra is 114 lóerőt pumpál ki magából 9.000-nél és 96 Nm-t 7.250-es fordulatszámon. Ahol persze úgyis az a lényeg, hogy a nyomaték jelentős része 3.000-től már elérhető és tol, mint egy szteroidos rodeó bika.
Az SP kivitel azonnal felismerhető az új grafikáról (lásd a képeken), amelyhez a Ducati MotoGP versenycsapatától kölcsönözték az ihletet. Számok tekintetében 2 kilogrammal könnyebb az alap és az RVE kivitelnél (176 kg), az ülésmagasság pedig 20 milliméterrel megnőtt. Az igazi buli persze az árban benne lévő Öhlins futómű, Marchesini kovácsolt felnik és gyorsváltó.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »