Záros határidőn belül rendesen beszáll a Honda is az elektromos kétkerekűeknek meghirdetett buliba. Ezt maga vállalat vezérigazgatója Toshihiro Mibe jelentette be. És nem is egy, hanem rögtön három modellel tennék le a névjegyüket az asztalra, valamint egy belebegtetett negyedik is érkezhet.
A három motorkerékpár mindegyike a Honda, a Yamaha, A Kawasaki, a Suzuki, a KTM és a Piaggio által is elfogadott akkumulátor szabvány köré épülne.

A három elektromos kétkerekű három önálló kategóriát képvisel. Egy az 50-es, egy a 125-ös robogókat hivatott kiváltani, valamint egy szintén városi/elővárosi ingázásra optimalizált motor jelenhet meg a kínálatban. Az igazán érdekes negyedik piktogram alá a „FUN” jelzőt írták, tehát vélhetően egy nagyobb termetű, teljesítményű és hatótávú holmit takar.

Cimkék:
Optikai változásokon túl nagyobb üzemanyag tankot és néhány plusz lóerőt kínál az új GSX-S1000 a jól bevált elődjéhez képest.
Elolvasom »Az európai cruiser rajongók egyelőre csak irigykedve nézhetik, hogy klasszikus, V2-es japán vasat is gyárt a Yamaha, Bolt néven.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »