A Pirelli megmutatta a Diablo Rosso gumicsalád legifjabb tagját, amelyet csak négyeskének (IV) becézünk majd. Az olasz gyártó egyértelműen kommunikálja. Ez itt kéremszépen a modern sport és eszeveszetten kigyúrt hypernaked motorokra szánt abroncs. Szintén gyártói szöveg, hogy a 4. generációs vörös ördög minden időjárási körülmény között jó tapadást biztosít. Jó, persze, végtére mit is mondanának?
Azonban az egész új Diablo Rosso marketing tényleg a tapadás köré épül, így bátran és optimistán feltételezzük, hogy ezen a téren valóban fejlődést érhettek el. Ugyanilyen árulkodó kiszólás az is, hogy főleg rövidebb kalandozásokhoz ajánlják. Lefordítva tapad, mint az állat, de ne ezzel indulj neki a Nordkappnak, mert cserébe hamar elfogy.
Összességében – bár technológiai titkokat nyilvánvalóan nem árulnak el – határozottan azt képviselik, hogy bizony az új abroncsok fejlesztésénél az utcai és a pályára is alkalmas használat között a mérleg inkább az előbbi felé billen. Ezt főleg annak tükrében érdemes vizsgálni, hogy az elődök (pláne a 2-es) ezen a téren kiegyensúlyozottabb hírnevet épített fel. A IV-es Diablo Rosso abroncsok hamarosan elérhetővé válnak.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »