Igen, úgy tűnik, hogy a hír igaz. A Yamaha lemondott arról, hogy tovább csiszolja remek kis sportgépét, az R6-ot. Az okot persze ezúttal is a szigorúbbá váló környezetvédelmi normák körül kell keresnünk, amit már nem tud hozni nagyobb fejlesztés nélkül az 599 köbcentis, sornégyes motorblokk. Apropó, tudod, hogy miért szeretjük igazán az R6-ot? Mindenért. 🙂
De természetesen felületes ítélet volna csak és kizárólag az Euro5-öt hibáztatni amiatt, hogy kikerül egy remek gép az utcaképből. Ugyanis az emberek hiába szerették, a vásárlásra akkora számban már nem mutattak hajlandóságot, hogy megérje a márkának tovább reszelni. Erről van szó, amikor arról beszélünk, hogy manapság a túraenduróknak és a nakedeknek megy a szekér. De sportmotor fronton is nagyobb előszeretettel vásárolják a literes gépeket a hatszázasok helyett. Nem is csoda, ha megnézed, hogy manapság milyen potenciálok rejtőznek egy középnagy csupasz motorban…
De azért lássuk meg az örömöt az ürömben! Ugyanis az R6 nem szűnik meg létezni, csak éppen rendszámot nem fog kapni. Annak semmi akadálya, hogy a Yamaha pályamotorként tovább kínálja az R6-ot. Sőt, az R6 Race igazán komoly opcionális GYTR csomagot kap, ami tartalmaz full Akrapovic verseny rendszert, módosított áttételeket, kulcs nélküli tanksapkát és még egy rakás pályaorientált módosító holmit.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »