Az októberi és november eleji motorbemutatások sűrű zaján most éppen némi osztrák szóbeszéd szűrődött keresztül. Ugyan az eredeti forrást nem sikerült leszűrnöm, de a legtöbb nemzetközi sajtófelületen megjelent, hogy érkezik egy rendkívül durva KTM, így talán adhatunk némi alapot a találgatásnak. Az 1290 Super Duke RR a modell csúcsra járatott, ám limitált szériás változata lehet. Olyan, amit aztán tényleg megpakolnak minden jóval.
De vajon mit is takarhat az 1290 Super Duke R-hez képest az a bizonyos plusz „R” betűvel ellátott változat? Hiszen már alapjáraton is egy szív- és aszfaltszaggató szörnyeteg! Természetesen még több brutalitást. De ezt várhatóan nem további lóerő és forgatónyomaték számokkal, hanem tömegcsökkentéssel érnék el.

Tudjátok? Karbon elemek, full titán Akrapovic rendszer, könnyített fém lábtartók és egyéb jóságok. Az eddigi hírek szerint ezekkel összesen mintegy 9 kilogrammot sikerül lefaragni a motor tömegéből. További két – a KTM részéről egyelőre szintén nem megerősített – információ, hogy a futóművet a WP leglegleg polcáról veszik le, ami egy Apex Pro. Valamint az, hogy a Super Duke RR-ből mindössze 500 darabot kívánnak legyártani. A főherceget olyan dobozban kell kezelni, amiben Ducati Streetfighter V4S vagy a készülő Aprilia V4 X is helyet kap. Várhatóan árában is így kell rá számolni.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Ducati bemutatta a legújabb Multistrada modelljét, a V4-et, ami egy egészen más motor, mint az 1260-as testvére.
Elolvasom »A Bosch féle mySPIN technológiát újabb gyártók is átveszik. A 10.5 colos gigakijelző Ducati és Kawasaki motorokra vándorol.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »