Az októberi és november eleji motorbemutatások sűrű zaján most éppen némi osztrák szóbeszéd szűrődött keresztül. Ugyan az eredeti forrást nem sikerült leszűrnöm, de a legtöbb nemzetközi sajtófelületen megjelent, hogy érkezik egy rendkívül durva KTM, így talán adhatunk némi alapot a találgatásnak. Az 1290 Super Duke RR a modell csúcsra járatott, ám limitált szériás változata lehet. Olyan, amit aztán tényleg megpakolnak minden jóval.
De vajon mit is takarhat az 1290 Super Duke R-hez képest az a bizonyos plusz “R” betűvel ellátott változat? Hiszen már alapjáraton is egy szív- és aszfaltszaggató szörnyeteg! Természetesen még több brutalitást. De ezt várhatóan nem további lóerő és forgatónyomaték számokkal, hanem tömegcsökkentéssel érnék el.
Tudjátok? Karbon elemek, full titán Akrapovic rendszer, könnyített fém lábtartók és egyéb jóságok. Az eddigi hírek szerint ezekkel összesen mintegy 9 kilogrammot sikerül lefaragni a motor tömegéből. További két – a KTM részéről egyelőre szintén nem megerősített – információ, hogy a futóművet a WP leglegleg polcáról veszik le, ami egy Apex Pro. Valamint az, hogy a Super Duke RR-ből mindössze 500 darabot kívánnak legyártani. A főherceget olyan dobozban kell kezelni, amiben Ducati Streetfighter V4S vagy a készülő Aprilia V4 X is helyet kap. Várhatóan árában is így kell rá számolni.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »