Valójában nem is titok, csak jól működő beetetés. Nem más, mint az egó felcsigázása az, amit a Suzuki csinál, az ösztönöknek kiszolgáltatott emberi lélek szemérmetlen kihasználása, hiszen csak egyvalamit kötöttek az orrunkra. Azt, hogy október 7-én valami történni fog. Egy új modellt mutatnak be, vagy ami valószínűbb, egy jelenleg futó terméket frissítenek. Mégis felcsigázza az ember agyát, de vajon elég okosan használják-e ezt a kétélű pengét? Mert ha nem eléggé, akkor félő, csalódás lesz a vége. Hiszen miről is lehet szó?
Ha visszanézzük a közelmúlt híreit a Suzuki térfeléről, akkor számos találgatásnak adhatunk teret. Csak nem visszatér a Hayabusa, ahogy azt már többedjére is belengették? Talán előadnak valamit a turbós Recursion blokkal? Sajnos egyik sem valószínű. Előbbihez hiányzik a hosszú, kémfotós beetetés, utóbbit pedig már turbó nélkül mutogatják, hogy talán egyszer majd lecserélik vele a DL és SV 650-ben muzsikáló blokkot. A valóság mégis ez utóbbihoz állhat közelebb.
Tehát a Suzuki felhívta a figyelmet arra, hogy október 7-én szegezzük tekintetünket internetre. EICMA híján ugye. A tippünk pedig a következő: frissül a 650-es V-Strom. És miért? A DL650 legutóbbi formáját ugyan csak 3 éve nyerte el, de a nemrég bedobott, dizájnelemeiben DR hagyományokhoz visszanyúló 1050-es nagytestvér idén mutatkozott be. És sikert aratott. Bejön a vásárlóknak az enyhén retrósított sziluett. A Stromik esetében pedig hagyományosan ugyanazt a formát hozza a nagy és a kistesó. Tehát várhatóan érkezik a frissített DL 650 és hozza az 1050 perifériák egy részét. IMU alapú kanyar-ABS? Új műszerfal? Lejtmenet vezérlő? A legfontosabb újítás mégiscsak az lenne, hogy a 20 éve létező veterán blokkot Euro5 kompatibilissé tegyék, valamint végre megkapja az egyszerűen állítható szélvédőt, hogy ne az imbuszokkal kelljen szerencsétlenkedni! Ó, és persze, hogy végre cseréljék le azokat a fránya kockatükröket, amik brutális turbulenciát csiholnak a plexivel együtt 140 felett. Na az nem lenne rossz…
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »