Rendben, a sportmotor titulus valóban enyhén túlzónak tűnik a Benelli lehetséges újdonsága kapcsán. Első ránézésre sokkal közelebb áll a Kawasaki Ninja 650-hez vagy a CB650R alapú CBR650R-hez, melyekről a vérszemű spormókusok meggyőződéssel tartják, hogy nem igazi sportmokecek, inkább csak úgy néznek ki. Ezesetben is inkább egy felöltöztetett nakedre számíthatunk.
A motor alapja tehát az éppen készülőben lévő naked bike lesz. A megújuló TNT600-zal való rokonság tetten érhető. Hiába az idomok, még így is jól látni, hogy a váz, a blokk, a lengővilla, de még a felni is egy az egyben ugyan az. Úgynevezett költségoptimalizálás, ami egyébként a Benelli talán legnagyobb fegyverténye. Persze valódi sportmotort így nem lehet gyártani, de utcai motort még kiválóan.

Az erőforrás is pontosan ugyanaz a 600 köbcentis hengerűrtartalmú, sornégyes egység lesz, amelytől előzetesen 80 lóerő körüli teljesítményt várhatunk. A forma kifejezetten szép, vállalható, kiváltképp ebben a kék-ezüst fényezésben. A sziluetten kívül az is kecsegtetőnek tűnik, hogy a fékek a Brembótól érkeznek a motorra.

Cimkék:
A Balatonfüred kikötője körüli motoros parkolási mizéria nyomán kialakult "bojkott", vagy még inkább a normális hangvétel eredményt hozott.
Elolvasom »Az MV Agusta Brutale 1000 RR Blue&White M.L. annyira limited edition lesz, hogy mindössze egy darab készül belőle.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »