Rendben, a sportmotor titulus valóban enyhén túlzónak tűnik a Benelli lehetséges újdonsága kapcsán. Első ránézésre sokkal közelebb áll a Kawasaki Ninja 650-hez vagy a CB650R alapú CBR650R-hez, melyekről a vérszemű spormókusok meggyőződéssel tartják, hogy nem igazi sportmokecek, inkább csak úgy néznek ki. Ezesetben is inkább egy felöltöztetett nakedre számíthatunk.
A motor alapja tehát az éppen készülőben lévő naked bike lesz. A megújuló TNT600-zal való rokonság tetten érhető. Hiába az idomok, még így is jól látni, hogy a váz, a blokk, a lengővilla, de még a felni is egy az egyben ugyan az. Úgynevezett költségoptimalizálás, ami egyébként a Benelli talán legnagyobb fegyverténye. Persze valódi sportmotort így nem lehet gyártani, de utcai motort még kiválóan.
Az erőforrás is pontosan ugyanaz a 600 köbcentis hengerűrtartalmú, sornégyes egység lesz, amelytől előzetesen 80 lóerő körüli teljesítményt várhatunk. A forma kifejezetten szép, vállalható, kiváltképp ebben a kék-ezüst fényezésben. A sziluetten kívül az is kecsegtetőnek tűnik, hogy a fékek a Brembótól érkeznek a motorra.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »