Nagyon komoly elvárásokkal néz farkasszemet az Aprilia éppen megszületőben lévő, középméretű sportmotorja, az RS660. Az első, 2018-as milánói megjelenése óta igazi kultusz veszi körbe a motort. És a koncepció ígéretes. Kezelhető erő, kiváló futómű, remek váz, hatékony fékek. Ez a recept a várva várt boldogsághoz. Na meg persze egy apró löket, hogy elérhetőbb árú lesz, mint egy fullos RSV4. És persze gyönyörű lesz. De hát mit is várunk? Olasz bringa.
Az RS660 tesztelése gőzerővel folyik. Korábban versenypályán lőttek róla lesifotót, ezúttal pedig az utcán. Egy nagyon komoly érdekességet a brit Visordown magazin szúrt ki. Mégpedig, hogy nincsenek adatrögzítő eszközök a motoron. Sehol egy gyanús doboz, semmi érthetetlen vezeték. Azaz az Aprilia sportmotorja a tesztelés legvégső fázisában tarthat, amikor már tényleg csak az utolsó simításokat végzik. Nem is csoda, a motor bemutatója az eredeti tervek szerint ezen a héten lett volna.
Egy másik érdekesség amit érdemes megemlíteni, az a fotón szereplő másik motor. Ismerős a sziluett? Ó igen, az egy CBR650R. Puszta összeesküvés-elmélet, hiszen egyszerűen megtörténhet, hogy csupán a véletlen szülte a pillanatfotót és az egymás mellett álló két motoros között semmilyen kapcsolat nincsen. De, az is meglehet, hogy a véletlennek ehhez semmi köze és a motort éppen a konkurenciához mérik. Lenne értelme, de talán tényleg csak véletlen.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »