Nagyon komoly elvárásokkal néz farkasszemet az Aprilia éppen megszületőben lévő, középméretű sportmotorja, az RS660. Az első, 2018-as milánói megjelenése óta igazi kultusz veszi körbe a motort. És a koncepció ígéretes. Kezelhető erő, kiváló futómű, remek váz, hatékony fékek. Ez a recept a várva várt boldogsághoz. Na meg persze egy apró löket, hogy elérhetőbb árú lesz, mint egy fullos RSV4. És persze gyönyörű lesz. De hát mit is várunk? Olasz bringa.
Az RS660 tesztelése gőzerővel folyik. Korábban versenypályán lőttek róla lesifotót, ezúttal pedig az utcán. Egy nagyon komoly érdekességet a brit Visordown magazin szúrt ki. Mégpedig, hogy nincsenek adatrögzítő eszközök a motoron. Sehol egy gyanús doboz, semmi érthetetlen vezeték. Azaz az Aprilia sportmotorja a tesztelés legvégső fázisában tarthat, amikor már tényleg csak az utolsó simításokat végzik. Nem is csoda, a motor bemutatója az eredeti tervek szerint ezen a héten lett volna.

Egy másik érdekesség amit érdemes megemlíteni, az a fotón szereplő másik motor. Ismerős a sziluett? Ó igen, az egy CBR650R. Puszta összeesküvés-elmélet, hiszen egyszerűen megtörténhet, hogy csupán a véletlen szülte a pillanatfotót és az egymás mellett álló két motoros között semmilyen kapcsolat nincsen. De, az is meglehet, hogy a véletlennek ehhez semmi köze és a motort éppen a konkurenciához mérik. Lenne értelme, de talán tényleg csak véletlen.

Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az MV Agusta limitált szériás Brutale alapú nakedje, a Rush 1000 hamarosan már a tulajdonosokat fogja boldogítani.
Elolvasom »Érdekes helyzet alakult ki a héten kiírt 55 százalékos állami támogatás kapcsán. A pályázat feltételeinek csak néhány NIU robogó felel meg.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »