Természetesen pontosan erre az eredményre számítottunk. A bukósisakok hagyományos ECE töréstesztjén totálisan elhasalt egy hamis Arai. A hamisítványt Valerio Staffelli, a BER Racing Europe-tól vásárolta meg, akik Olaszország legnagyobb Arai disztribútoraként hivatkoznak magukra. A termék egy viszonylag pontos másolata az SZ-Ram III nyitott bukósisaknak. Persze csak távolról és csak külsőségekben. Staffeli azt mondta, hogy a hamisítványt egy jól ismert kínai online felületen vásárolta meg.
Talán nem szükséges újra leírni, égjen csak bele a szemünkbe az alábbi kép! A hamis Arai bukósisak nemhogy ECE22-05 szabványt nem kaphatna, hanem talán még könnyed, vasárnapi, családos biciklizés közben sem lenne képes megvédeni. A 27.7 km/h-s sebességet szimuláló becsapódástól úgy hasadt szét, akár az érett dinnye. Igen, még egyszer: egy olyan szimulációról beszélünk, ami azt reprodukálja, hogy mi történik, ha úgy esel el, hogy közben betartod a harmincas sebességkorlátozást.
Azt hiszem, hogy teljesen fölösleges további jelzőkkel, sőt további szavakkal terhelni a fenti képet. Elég beszédes az, ahogyan egészen konkrétan ketté nyílt már egy kisebb erőbehatástól is. Nem csak úgy megrepedt, hanem tisztán látod a belső réteget. Zárjuk hát rövidre: bukósisakot megbízható forrásból vásárolj!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »