Mi már a múltkor is megmondtuk, hogy a nyolcvanas évek ma már egyre menőbbnek és kívánatosabbnak hatnak. Tizenöt éve még csak röhögtünk ezen a színes-szagos múltszeleten, ma pedig úgy ütnek mellbe a korszak zenéi, formái és persze motorjai, hogy ahhoz képest egy kínai kung-fu mester egyujjas halálfogása csak annyira tűnik zavarónak, mint a random nyári éjszakán az orrod hegyére pisilő házilégy. Az első párducmintás cicanadrágba és bőrdzsekibe bújó hírnököt a Suzuki hozta el a GSX-S1000-re épülő Katanával. Aztán nemrég felröppent a hír, hogy a Kawasaki is kacsintgat a korszak felé egy újragondolt GPZ900R-rel. És itt az újabb találgatásra okot adó motoripari pletyka: visszatér a Honda CB900?
Persze a felvezetésből sejtheted, hogy nem a második generációról beszélünk, hanem az elsőről. Az alábbi fotórealisztikus, de csupán fantázia kép a japán illetőségű Young Machine magazinban jelent meg. Tudjátok, ők azok, akikre érdemes odafigyelni, mert a japán gyártók gyakran rajtuk keresztül szivárogtatnak ki érdeklődést felcsigázó vagy felmérő információkat. Jelen esetben inkább ez utóbbiról lehet szó.
A Young Machine azzal az extra információval látta el a fotót, hogy ha ez a klasszikus CB900 létrejön, akkor két kivitelben is számíthatunk rá. A fenti képen látható AMA CB900F stílusú fényezés mellett valószínűleg lesz egy klasszikus stílusú, CB900 Four alapváltozat is, talán egy kicsivel kevesebb extrával. Na mit szólsz?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »