Nem vagyunk jósok, mégis vannak dolgok, amiket biztosan meg tudunk mondani a jövővel kapcsolatban. Olyanokra gondolok, minthogy Hemingwayt még sokáig a legnagyobb amerikai írónak fogják tartani, télen hidegebb lesz, mint nyáron, vagy arra, hogy nem csak 2020-ban jön új CBR1000RR, hanem ameddig a Honda csak teheti, addig a kínálatában tartja a típust, és főleg a két keréken járó legendává ért nevet.
Valójában arra számítottunk, hogy Honda a 2019-es Tokyo Motor Show keretein belül előáll a farbával. De ez nem történt meg. A következő, tehát 2020-ban aktuálissá váló CBR1000RR-t egy ügyes fotós kapta lencsevégre Szuzukában, a legendás versenypálya egyik kanyarjában, és azt nem átallott Twitteren is megosztani a nagyérdeművel.
Korábban maga a Honda is úgy kommunikálta az újdonságot, hogy arra érdemes nem csupán frissítésként, hanem új modellként tekinteni. Úgy látszik, hogy nem beszéltek félre. Az új idomok valószínűleg neked is szemet szúrtak. Korábban előkerült néhány szabadalmi rajz, amely egy ECU vezérelt aktív aerodinamikai elemeket is tartalmazott. Ennek jelét egyelőre nem látjuk, de könnyen meglehet, hogy tényleg csupán ennyi történik: azaz a zárt állapota miatt éppen nem látjuk.
Na de mi az, amit látunk? Először is high-end első villákat, amiknél külön érdemes megnézni a lilás árnyalatú becsúszószárat, ami egy súrlódáscsökkentő, kopásálló titán-nitrid bevonatra enged következtetni. Ráadásul akad ott egy picike pálcika is, ami a rugóút mozgását méri. Ez bizony kőkemény versenytechnika. Tehát még az is lehet, hogy nem a szalonokba kerülő változatot látjuk. Ezeken felül a váz, valamint a lengővilla is változott. A fenti videóból pedig arra kapunk választ, hogy nem, a Honda továbbra sem állt át a CBR1000RR-rel a V4-es motorkonstrukcuóra, legalábbis 2020-ban semmiképpen sem. További infókra az EICMA show ideje alatt számítunk.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »