Persze hogy minden eddiginél űberbrutálabb lett a vadiúj Street Triple RS! Ha nem akarod magad azzal fárasztani, hogy átrágod magad a betűk tengerén, akkor íme, le is lövöm a poént, hogy miben fejlődött az elődjéhez képest: mindenben. Könnyebb, erősebb, modernebb, szebb és jobb. Köszönöm a figyelmet! 😀
Jó, rendben, könnyebb a szó szoros értelmében nem lett. Szárazon pont ugyanúgy 166 kg mint az elődje. Csakhogy időközben el kellett kezdeni megfelelni az Euro5 környezetvédelmi normatíváknak, ami miatt nem ritka jelenség, hogy a járművek tömege nő, a teljesítménye viszont csökken.
A gyári reszelő csapat, akik egyébként a Moto2-be is csiszolták ezt a blokkot, ennek ellenére nem engedtek a jóból. Azaz a kilók nem szaporodtak meg, köszönhetően például a könnyebb főtengelynek, a teljesítmény azonban megmaradt 123 lóerő. Egyedül a 77 newtonméteres forgatónyomaték emelkedett 79-re. Tehát végtére is tényleg izmosabb lett.
Az, hogy szebb lett-e, az nyilvánvalóan a te személyes ízlésedtől függ. Látványos változás, hogy az eddigi bogárforma fényszórókat egy újabb bogárforma testre cserélték, csak valamivel kockásabb lett, és helyet kapott benne a nappali menetfény.
A “jobbság” egy szintúgy sok szubjektivitást igénylő fogalom. A sajtóanyag szerint nyilvánvalóan az lett. Eszerint a blokk középtartományban mintegy 9%-kal izmosabb lett. Az 1-es és 2-es fokozatok rövidebbek lettek, ami miatt jobban ugrik. Na nem mintha ezzel eddig bármiféle gond lett volna…
Ezeken túl említést tesznek arról, hogy a motor gázreakciója jobb lett, a váltó simábban jár az eddigieknél, dolgoztak egy kicsit a csúszókuplungon és mindkét irányba működő gyorsváltót kapott.
A TFT kijelző modernebb grafikát kapott. Bluetooth segítségével a telefonoddal összekapcsolhatod és a GoPro cuccokkal is tud kommunikálni. A Street Triple RS Brembo M50 fékeket kapott, hátra Öhlins STX40 lengéscsillapítót, előre pedig 41mm-es Showa teleszkópokat.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »