Hiszek benne, hogy a motorozás ideális esetben nem kizárólag a praktikumról és az ésszerűségről szól. Nem ördögtől való gondolat és nem is életszerűtlen igény, ha két keréken ülve nem csak biztonságban akarom magam érezni, hanem szeretnék egyúttal jól is kinézni. Szerencsére a felszereléseinket gyártó vállalatoknak mára már vannak olyan technológiák a kezükben, amelyek segítségével jól tudnak egyensúlyozni a stílus és a biztonság pengéjén. Gondolj csak az utóbbi években egyre jobban elterjedő motoros farmerekre! A bukósisak viszont már nehezebb falat. Persze a fejedre húzhatsz egy régi Kiskőrösit, meg vakíthatsz rohambiliben is – de inkább ne tedd! Erről saját példámból kiindulva meséltem is nektek. A hivatásos biztonságért aggódók egy rendes zárt sisak alá nem is adják az igényeiket. De lássuk be: egy modern színtornádóval szemfacsaró darab nem illik mondjuk egy scrambler stílusú géphez! Na ezen a ponton jöhet szóba az Icon Variant Pro. Amelynek egy korábbi változatát néhány éve alapos menetpróba után mutattuk be nektek.
A fentebb említett scrambleres stílushoz egyébként is jól passzolnak az Icon Variant Pro sziluettjére is hajazó, úgynevezett dual sport sisakok. Ebből a tökfödőből három kivitelt találhatsz. A család legérdektelenebb tagja az egyszerű, sima felületű, selyemfényű Rubaton.
Az Icon Variant Pro Construct már egy sokkal érdekesebb holmi, ugyanis a külső héj anyagát nem takarták el a kíváncsi szemek elől, hanem szabadon hagyták a kompozit héj szerkezetét.
Ez pedig valami rettenetesen jól áll mind a fehér, mind a fekete kivitelnek. Lehet, hogy az Icon ezzel ráérzett egy új stílusra? Ha éppen nem lennék ripityomra törve, akkor a hamarosan esedékes Gentlemans Ride felvonulásra tuti, hogy megpróbálnék egyet szerezni.
A bukósisak belső anyaga egy úgynevezett Hydradry szabadalom, aminek két igazán szerethető tulajdonsága van. Az egyik a durva nedvszívó hatása, aminek a jelentőségére akkor döbbenhetsz rá, amikor visszakeresel az emlékeid között valószínűleg még élénken ott tanyázó augusztusi kánikulára. A másik pedig, hogy az öt darabból álló belső 27 kombinációban variálható a fejformádhoz.
A sisak üvegszálas héjának formáját szélcsatornában finomíttatta az Icon. A védelmi képességeit persze soha ne kelljen személyesen megtapasztalnod, de biztató, hogy az európai (ECE) szabvány mellett az amerikai (DOT) és a japán (PSC) követelményeknek is erőlködés nélkül megfelel. Az Icon Varian Pro már megrendelhető a MotoPartsShop.hu webáruházában.
Támogatott tartalom
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »