A legállatabb motoros cucc: Icon Variant Thriller teszt

Bukósisak teszt
2015. április 02., csütörtök - Macko

Az Icon prémium kategóriás bukója, a Variant gyári állapotában is művészi alkotás. Most az is kiderül, hogy közben milyen benne motorozni.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

A fejlődés útja: Honda CB500F (2019) teszt

Megújult A2-es

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

Schoma -
Üdv Nekem az Icon Variant Salvo van meg mióta megjelent és csak alátámasztani tudom a cikket. Tény, ha a motoron nincs szélvédő plexi, akkor úgy 130-140 nél már eléggé tartania kell az embernek a fejét. A szellőzése az fantasztikus a legnagyobb nyári melegben is használható.

bogenschutze -
Ugyhallom, hogy jó zajos lehet. Erről nem szőltál semmit… Tudom nem túrásoknak készítették, de nálam az egyik legfontosabb szempont.

Macko -
Bogenschutze: nem egy Schuberth, az tény – de a zajostól is messze van. A most frissen tesztre befogott új Nolan hangosabb – más kérdés, hogy megszoktam és semennyire nem zavar. Sőt, az N43 Air és az XLite X-402GT is zajosabbak voltak, utóbbi mondjuk csak minimálisan. Amúgy a videóban elhangzik a zajszinttel kapcsolatos megfigyelésem. Emlékeim szerint. 🙂 De mindenkinek a maga motorján kell kipróbálni, mert a turbulenciát keltő szélvédő eszközök (amiktől mindig csak zajosabb lesz minden motor) és a testmagasság alapvetően befolyásolják az egész kérdést, mint ahogy az ingerküszöbünk is.

Előző bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Következő bejegyzés

Sikeres motorblokkok: Motori Minarelli M/C 660 (XT)

2015. április 08., szerda
Technika

Ezeket olvastad már?

Nyolc nap motorozás az Alpok hágói között – második rész

2019. augusztus 25., vasárnap

Zoli úgy döntött, hogy nem vár a többiekre, hanem elmegy motorozni és bejárja az Alpok 15 hágóját. Zoli okos, kövesd a példáját!

Elolvasom »
Túrabeszámoló

Egy új dimenzió: SUR-RON LightBEE elektromos enduro teszt

2019. augusztus 18., vasárnap

Szerinted milyen terepen egy 50 kilós kétkerekű, amely 200 newtonméterrel forgatja a hátsó kereket? A SUR-RON LightBEE egy új világot nyit meg!

Elolvasom »
Elektromos csoda

Várunk még egy 2019-es túraversenyre: jön a motoRun-MINI

2019. augusztus 14., szerda

Egyetlen nap, bő 300 kilométer, de a több napos "nagy" Aegon motoRun minden izgalma benne lesz. Esti buli is! Gyere, jön a motoRun-MINI!

Elolvasom »
Meghívó

A fejlődés útja: Honda CB500F (2019) teszt

2019. augusztus 12., hétfő

A kaizen egy japán módszer, amely szerint mindig jobbá és jobbá lehet tenni bármit. Ennek szellemében újult meg a CB500F harmadik generációja.

Elolvasom »
Megújult A2-es

Hirdetés