A legállatabb motoros cucc: Icon Variant Thriller teszt

Bukósisak teszt
2015. április 02., csütörtök - Macko

Az Icon prémium kategóriás bukója, a Variant gyári állapotában is művészi alkotás. Most az is kiderül, hogy közben milyen benne motorozni.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

Schoma -
Üdv Nekem az Icon Variant Salvo van meg mióta megjelent és csak alátámasztani tudom a cikket. Tény, ha a motoron nincs szélvédő plexi, akkor úgy 130-140 nél már eléggé tartania kell az embernek a fejét. A szellőzése az fantasztikus a legnagyobb nyári melegben is használható.

bogenschutze -
Ugyhallom, hogy jó zajos lehet. Erről nem szőltál semmit… Tudom nem túrásoknak készítették, de nálam az egyik legfontosabb szempont.

Macko -
Bogenschutze: nem egy Schuberth, az tény – de a zajostól is messze van. A most frissen tesztre befogott új Nolan hangosabb – más kérdés, hogy megszoktam és semennyire nem zavar. Sőt, az N43 Air és az XLite X-402GT is zajosabbak voltak, utóbbi mondjuk csak minimálisan. Amúgy a videóban elhangzik a zajszinttel kapcsolatos megfigyelésem. Emlékeim szerint. 🙂 De mindenkinek a maga motorján kell kipróbálni, mert a turbulenciát keltő szélvédő eszközök (amiktől mindig csak zajosabb lesz minden motor) és a testmagasság alapvetően befolyásolják az egész kérdést, mint ahogy az ingerküszöbünk is.

Előző bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Következő bejegyzés

Sikeres motorblokkok: Motori Minarelli M/C 660 (XT)

2015. április 08., szerda
Technika

Ezeket olvastad már?

Egyszerűbb az izzadtságod törölgetni, mint a saját véred!

Túl vagyunk a 2019-es év első kellemes, napos hétvégéjén. Több motoros baleset történt, ami felvet néhány kérdést a motorozással kapcsolatban.

Elolvasom »
Biztonság

Motorozási technikák sorozat, 9. rész: a fékkezelés

2019. február 15., péntek

Visszatérünk az aszfaltra, de egyelőre semmilyen vészhelyzetről nincs szó. Mielőtt odaérne a sorozat, beszéljünk az általános fékkezelésről!

Elolvasom »
Motorozási technikák

Mennyit javít egy motoron a Wilbers progresszív első futómű?

2019. február 10., vasárnap

Saját motorom egy BMW F800GS. Ezzel derítjük ki, megéri-e beruházni egy Wilbers progresszív első rugóra. A véleménynél beszédesebb a videó.

Elolvasom »
Futómű tuning

A Kawasaki jóvoltából még jobb programmá válik a motoKvíz!

2019. február 08., péntek

Nem csupán a kedvezményezett jótékony szervezeteket támogatja a Kawasaki: belépésükkel a motoKvíz minden résztvevője csak nyerni fog!

Elolvasom »
Támogató

Hirdetés