A legállatabb motoros cucc: Icon Variant Thriller teszt

Bukósisak teszt
2015. április 02., csütörtök - Macko

Az Icon prémium kategóriás bukója, a Variant gyári állapotában is művészi alkotás. Most az is kiderül, hogy közben milyen benne motorozni.

Hirdetés

Ezt olvastad már?

Morocco Desert Challenge, 2. nap: egy poros és hosszú etap

Morocco Desert Challenge

Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (3 hozzászólás)

Schoma -
Üdv Nekem az Icon Variant Salvo van meg mióta megjelent és csak alátámasztani tudom a cikket. Tény, ha a motoron nincs szélvédő plexi, akkor úgy 130-140 nél már eléggé tartania kell az embernek a fejét. A szellőzése az fantasztikus a legnagyobb nyári melegben is használható.

bogenschutze -
Ugyhallom, hogy jó zajos lehet. Erről nem szőltál semmit… Tudom nem túrásoknak készítették, de nálam az egyik legfontosabb szempont.

Macko -
Bogenschutze: nem egy Schuberth, az tény – de a zajostól is messze van. A most frissen tesztre befogott új Nolan hangosabb – más kérdés, hogy megszoktam és semennyire nem zavar. Sőt, az N43 Air és az XLite X-402GT is zajosabbak voltak, utóbbi mondjuk csak minimálisan. Amúgy a videóban elhangzik a zajszinttel kapcsolatos megfigyelésem. Emlékeim szerint. 🙂 De mindenkinek a maga motorján kell kipróbálni, mert a turbulenciát keltő szélvédő eszközök (amiktől mindig csak zajosabb lesz minden motor) és a testmagasság alapvetően befolyásolják az egész kérdést, mint ahogy az ingerküszöbünk is.

Előző bejegyzés

Tíz tipikus motoros tévhit

2015. március 30., hétfő
Tapasztalat

Következő bejegyzés

Sikeres motorblokkok: Motori Minarelli M/C 660 (XT)

2015. április 08., szerda
Technika

Ezeket olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

2019. április 24., szerda

Mit tud egy 650-es sporttúra motor, hogyan bizonyított ennyi éven és kilométeren keresztül? Videós használtmotor-tesztünkből kiderül.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Legyél te is Űrdongó: Astone Elektron bukósisak menetpróba

2019. április 22., hétfő

Az Astone Elektron nem elsősorban a hosszú távú túrázásra lett tervezve, de vagány külseje mellett meglepően jónak tűnt motoron kipróbálva is.

Elolvasom »
Termékbemutató

Mi a jobb városban? E-bike, 50-es robogó vagy nagymotor?

2019. április 15., hétfő

A legsűrűbb budapesti forgalomban próbáltuk ki, hogy egy Benelli Achle E-bike, egy Keeway Zahara 50 robogó vagy egy Benelli TRK502 gyorsabb-e?

Elolvasom »
Városi közlekedés

Amikor megjavul a váltó egy egyszerű olajcsere nyomán

2019. április 12., péntek

Saját BMW F800GS-em közel két éves nyűgjét sikerült meggyógyítani. Pedig mechanikailag nem nyúltunk a motorhoz, csak egy olajcsere történt...

Elolvasom »
Technika

Hirdetés