A köbcenti jó, szeretjük! Bár nem mindig a nagyobb a valódi boldogság kulcsa, de azért nehéz nem lelkesedni a gigantikus hengerűrtalomért. Az Indian is érzi ezt, bele is passzintja az új, 1.890 köbcentis Thunder Stroke blokkját a válogatott nehézgépeibe. Plusz néhány újdonságot is közzétettek. Az érintett modellek:
A 116 köbinches Thunder Stroke lesz az Indian legnagyobb erőforrása. Abból a szempontból nem újdonság az erőforrás, hogy eddig is volt lehetőség a jelenlegi 111-est 1.890-es böszmeséggé fejleszteni gyári tuningcsomagok segítségével.
Tehát csupán annyi történt, hogy ezentúl a 116-os lesz az alap. De egyébiránt ugyanaz a léghűtéses V2-es lesz, a hengerfej viszont teljesen új fejlesztés hozzá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »