Már megint ezek a pletykás japánok! Tegnap a Suzuki Katana 1135R lehetséges változatára csurgathattuk a nyálunkat egy kicsit, ma pedig egy újabb, közel sem száz százalékig biztosan létrejövő, de azért valószínűsíthető megjelenéssel foglalkozhatunk. Ráadásul igazán időleges is lenne. Az Africa Twin sokak szívét megdobogtatta már, de egy középre igazított változatot sokan hiányoltak a kínálatból.
Azért az óvatosság jegyében nevezzük ezt egyelőre ipari pletykának. Tehát a híresztelést, miszerint a Honda hamarosan felvezeti a 850 köbcentis Africa Twint a japán DriveMag Riders magazin szellőztette meg. Konkrétumokkal egyelőre nem szolgáltak, de a CRF850L bemutatására már jövőre, tehát 2020-ban számítanának. Márpedig ez a várakozás szinte biztosan nem alaptalan. Hűséges olvasóink emlékezhetnek arra, hogy Kenji Morita, az Africa Twin projectvezetője már 2017-ben elspoilerezte, hogy foglalkoznak a lefelé terjeszkedés ötletével.
A középre igazított túraendurók szegmensébe belecsapni pedig kifejezetten logikus vállalkozás. Az utóbbi évek trendjein már látszik, hogy a valódi off-road huligánoknak sikerült annyit röhögniük a magas építésű túrabálnákkal küzdő wannabe kalandorokon, hogy elkezdett kialakulni az igény a kisebb tömegű, de azért még mindig világutazó hangulatot árasztó motorok iránt. És ezek a mindenesek általában be is válnak, talán még jobban is mint a nagyobb testvéreik. Így aztán nagyon kíváncsian várjuk, hogy mit villantanak majd a japánok!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »