Rendszeresen kapunk kérdéseket olvasóinktól arról, hogy milyen motoros felszerelést ajánlunk nekik. Természetesen elsősorban az általunk ismert márkákból tudjuk a kipróbált típusok közti eltéréseket elmondani – és ezzel reményeink szerint segíteni a választásban. Azonban annak ellenére, hogy a SCHUBERTH felnyitható bukósisakjainak összes mai generációját személyesen is tesztelhettem, néha nehéz tanácsot adni. (A megjelenésekor forradalmi C3 tesztje annyira régi, hogy pillanatnyilag képek nélkül olvasható az Onroad.hu-n. A lényegesen később megjelent C4 bemutatóját már videós tartalomként találjátok meg, hasonlóan a C3 Pro alapjaira épülő shildes E1 változatét.)
Sokszor teszik fel olvasóink a kérdést: érdemesebb-e a Pro változatokat megvenni? Amely évek óta létezik a C3 esetében a Basic kivitel mellett – ma pedig már a C4 változatokban is megjelent. Ezek azok a kérdések, amelyeknél zavarba jövök, mert eddig nem tudtam a pontos választ arra, mi is a különbség a Basic és a Pro között? Megéri a felár? A legendásan alacsony zajszint vajon rosszabb az olcsóbb alaptípusoknál?
A SCHUBERTH felnyitható állú modelljeivel kapcsolatos anomáliák és bizonytalanságok feloldása érdekében ellátogattunk a hazai forgalmazó, az EuroMotor üzletébe, ahol a cég tulajdonosa, Kertész Pósch Zsolt segített egyszer és mindenkorra tiszta vizet önteni ebbe a fent bemutatott kérdőjeles pohárba. Íme a bizonytalanságokat eloszlató részletes információs videónk:
Tehát igen komoly differenciák vannak a C3 Basic és Pro között – de a C4-nél is ez a helyzet. Ráadásul közel sem ugyanazok az eltérések. A típusok továbbra is kevésbé versenytársak, mint inkább kiegészítik egymást. Amennyiben bizonytalan vagy benne, hogy a leghalkabb felnyitható bukók melyike lesz a legjobb neked, mindenképpen érdemes próbálni és segítséget kérni a hazai forgalmazónál!
Támogatott tartalom.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »