A piacon több mint ötven éve jelen lévő Alpinestars három túraenduro csizmája mellett senki nem megy el szó nélkül. A letisztult Campeche, a kalandos Corozal és a felső kategóriás Toucan büszkén képviselik az olasz márkát a hosszú távra tervezett, megbízható csizmák terén.
Mind a három lábbeli megkapta a CE minősítést a sarok-, boka-, ujjrész- és lábszár-protektoroknak köszönhetően. A TPU berakások, fényvisszaverő betétek és váltóvédők még időt-állóbbá teszik a csizmákat. A vízállóságról pedig a Drystar vagy Gore-Tex membránok gondoskodnak. A Velcro tépőzár garantálja, hogy a csizmák minden lábszárra kényelmesen illeszkedjenek, mégis feszesen tartsák azt.

Az elnyújtott, hosszabb túrákat is könnyedén veszi az Alpinestars Campeche Drystar vízálló csizmája. Külön erősítést kapott a lábszár- és a sarokrész, mégis a kialakítása miatt a lábbeli egyszerűen elrejthető a nadrág szára alá. A dupla keménységű talpnak köszönhetően megállja a helyét a motoron kívül is, gyaloglás közben.

Az Alpinestars Corozal Drystar csizma egy kötelező kellék minden túramotorosnak. A középső testvér robusztusabb, mint a Campeche, viszont középmagas kialakítása miatt jóval kényelmesebb, mint egy krosszcsizma. A talpszerkezete megegyezik a Campeche talpával így ez is dupla keménységű – vagyis a sétálás ebben sem fog problémát okozni, amit a rüszt résznél elhelyezett harmonikás panelek is elősegítenek.

Az Alpinestars Toucan a felső kategóriás és fényűző nagytestvér – Gore-Tex védelemmel. Ez a csizma mind a négy évszakra készen áll. Rendkívüli párologtató képességével nyáron is alkalmas hosszabb túrákra, míg télen a víz elleni védelme állja ki az elemek próbáját. Az Alpinestars nagy húzása azonban a csatoknál keresendő: a rugós megoldás miatt a krosszcsizmákra hajazó csatok hihetetlenül könnyen a helyükre pattannak, mintha önállóak lennének. Kialakításuknak hála kesztyűben is egyszerű a használatuk, ráadásul az offroadozás utáni sár és szennyeződés is lepereg róluk be- és kikapcsolásnál. A boka és sípcsont védelmet egy az egyben átemelték a legkomolyabb krosszcsizmákról – így nem csak piacvezető védelmet nyújt, de a kényelme is első osztályú.

Az Alpinestars tehát három olyan csizmát tett le az asztalra, amiken egyértelműen látszik a minőségi anyaghasználat és a biztonságra fordított figyelem. Hű és megbízható társad marad a leghosszabb túrák során is, bármelyiket is választod!
Hivatalos magyarországi forgalmazó: MotoStar Kft. Az anyaghasználatot a Reach szabályzat határozta meg.

Támogatott tartalom.
Cimkék:
Csonkított RSV4 blokkal száll alá a középső köbcentis kategóriába az Aprilia. Az új, egyelőre RS 660-nak nevezett platform 2020-ra lehet készen.
Elolvasom »A Triumph újra rárepült az egyszer már nagy sikert futott Trident névre, és valószínűleg egy elektromos motorkerékpárt takargatnak vele.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »