Komfort és biztonság: Alpinestars GTS Gore-Tex kesztyű és Toucan csizma

Tartósteszt
2016. július 20., szerda - Macko

Végtagjaink megóvása igen fontos a motoron. Két új Alpinestars felszerelésünk fizikai és időjárás elleni védelem terén is maximumra tör.

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , , , ,


Hozzászólások (2 hozzászólás)

fábi -
Szia Macko! A Toucan csizmáról érdeklődnék, mostanában tervezek vásárolni. Tudsz valami infót mondani arról, hogy mennyit lehet benne gyalogolni ami még elviselhető?? Előre is köszi.

Macko -
fábi: Nekem nagyon kényelmes, de én évekig hordtam krosszcsizmát előtte. A talpa ennek sem hajlik semmit, viszont némileg gördül lépés közben. Meg kell szokni, és akkor simán használható. Ma is gyalogoltam benne elég szépen. 🙂

Előző bejegyzés

Óvakodj az ipszilonoktól: BMW Bike Maraton 2016

2016. július 18., hétfő
Túrabeszámoló

Következő bejegyzés

Méltatlanul mellőzött zseni: BMW F700GS teszt

2016. július 23., szombat
Új motor teszt

Ezeket olvastad már?

9 év, 100 000 km – Suzuki GSX 650F használtmotor teszt

2019. április 24., szerda

Mit tud egy 650-es sporttúra motor, hogyan bizonyított ennyi éven és kilométeren keresztül? Videós használtmotor-tesztünkből kiderül.

Elolvasom »
Használt motor teszt

Legyél te is Űrdongó: Astone Elektron bukósisak menetpróba

2019. április 22., hétfő

Az Astone Elektron nem elsősorban a hosszú távú túrázásra lett tervezve, de vagány külseje mellett meglepően jónak tűnt motoron kipróbálva is.

Elolvasom »
Termékbemutató

Mi a jobb városban? E-bike, 50-es robogó vagy nagymotor?

2019. április 15., hétfő

A legsűrűbb budapesti forgalomban próbáltuk ki, hogy egy Benelli Achle E-bike, egy Keeway Zahara 50 robogó vagy egy Benelli TRK502 gyorsabb-e?

Elolvasom »
Városi közlekedés

Amikor megjavul a váltó egy egyszerű olajcsere nyomán

2019. április 12., péntek

Saját BMW F800GS-em közel két éves nyűgjét sikerült meggyógyítani. Pedig mechanikailag nem nyúltunk a motorhoz, csak egy olajcsere történt...

Elolvasom »
Technika

Hirdetés