A szombat este szerencsére úgy érkezett el, hogy a baj esetére megadott szervezői telefonszámon csupán egy defekttel és egy apró műszaki hibával kapcsolatban érkezett információ. Senki nem jelzett feladást vagy balesetet. Az opcionális terepes szakaszok miatt nehéz megtippelni, mennyi volt az összes megtett kilométer, de motoronként nagyságrendileg 700 környékére saccolható. Ez pedig azt jelenti, hogy a közös szakaszokon is több mint 80 ezer kilométert motoroztunk le – amiben a lakóhelyig esedékes részek benne sincsenek. A teljes hétvége tehát garantáltan messze százezer fölötti futásteljesítményt jelentett a teljes mzőnynek!
Szervezőként elsősorban azt szeretném nagyon szépen megköszönni mindenkinek, hogy velünk tartott erre a különlegesre sikerült kalandra. Úgy érzem, hogy minden méltó lett ahhoz, hogy ez volt a tizedik ilyen megmérettetés. Mert a szombat esti boldog és fáradt arcokat elnézve az egyértelmű volt, hogy kissé feleslegesen lett kivéve a megnevezésből a “teljesítmény” szó… Másodsorban a BMW Motorrad hazai képviseletének a támogatást – és nagyon bízom benne, hogy jövőre innen folytatjuk! Ötlet már van – olyan, hogy lepetéztek! -, éppen “csak” 2019-ben meg kell valósítani.
Az alábbi linkekre kattintva letölthetitek az itinereket, megnézhettek egy rögzített útvonalat (ebből sok más lehetőség is volt), illetve megtaláljátok az általunk készített fotókat. Ezeket akkor éritek el, ha jelentkeztek a motorun.eu csoportba, amelyben amúgy is minden információt megtaláltok jövőre is a szervezendő tájékozódási túrákról és versenyekről – tehát érdemes ezt megtenni.
Kiemelt támogatónk: BMW Magyarország
Útvonal-ötletek hasonló kalandokhoz: www.barangolo.com
Alaposan letesztelt szálláshely a Bihar-hegység tövében: Turul Panzió
Az itiner minkét napja A4 méretben
Az itiner minkét napja A5 méretben
A túra első napi útvonala az első “offroad” szakasszal
A túra második napi útvonala csak aszfalton gurulva
Az első napi két “offroad” szakasz együtt
A törölt mézgedi hágó (már ameddig eljutottunk)
A vasárnapi “bónusz”: kiváló murvás út a Nagy-Bihar 1849 méteres csúcsára
Fotók a debreceni indulás előtt
A balul sikerült mézgedi “előfutás” képei
A Pádison készült aszfaltos képek
A Pádis és a móc templom között készült off-road képek és videók
Találkozzunk 2019-ben!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »