A világ egyik legelegánsabban vicces felütése, amikor olyan emberek hülyéskednek, akik egyébként több mint kompetensek valamilyen szakterületen. Amikor a fizika tanár farag humort a tudományból, a történész pedig a múltból, akkor a mögöttes tudás már önmagában értékké varázsolja még a kevésbé ütős poénokat is. Ilyen poén elsütésére azonban a sportolók is képesek. Például akkor, amikor a világ legjobb motorosainak számító MotoGP versenyzők veretnek egy durvát a Piaggio MP3, háromkerekű maxirobeszével. Na az valami zseniális!
A történet egyszerű, mint a faék. Korunk két tiszteletre méltó motorversenyzője Scott Redding és Aleix Espargaro a főszereplők. A srácok az Aprilia színeiben döntögetnek a szezonban. Azonban egy élsportolónak más kötelességei is akadhatnak, mint teljesíteni a pályán. Például amikor az anyavállalat egy videó elkészítéséhez előrángatja őket, hogy meg kellene küldeni a Piaggio MP3-at a mugellói versenypályán. Hiába, mindenki cipeli a maga keresztjét.
A videóval csupán három baj van. Az egyik, hogy a zene nem engedi elszabadulni a hangokat. Jó, tudom, hogy egy maxirobogóról beszélünk, de biztosan rá lehetett volna tenni egy csövet, amitől karakteres motorhang jön ki belőle a pályán. A második, hogy túl rövid. A harmadik pedig, hogy nem látunk az égegyadta világon semmit. Persze, ez egy reklám, de úgy hiszem sokan kíváncsiak lettünk volna egy rendes körre.
Azért a videó ennek ellenére élvezetes. Persze közel sem döntenek olyan mélyet a srácok, mint éles helyzetben, versenymotorral, de azért vigyorogva el lehet nézegetni őket. Na és a poén megvan a végén? Amikor Espargaronak kitolják a GP szörnyet, ő meg csak lazán nemet int, hogy inkább megy még egy kört a háromkerekűvel? Na azon állítólag országszerte felsírtak a motorosok.

Cimkék:
A közlekedés számos módozata között eddig még nem szerepelt a motorral a metróban utazás vaskos tétele. Eddig.
Elolvasom »A Husqvarna gyári supermotoja, az FS450 alapos újragondolást kap. Ugyanolyan erős marad, de a tömege alacsonyabb lesz.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »