| BMW K1600B Bagger | |||
| Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
| Erőforrás |
A soros hathengeres erőforrás nyomatékleadása vitán felül mindent visz. A gáz komoly késése megszokást igényel és örökre zavaró marad. A váltóasszisztens tökéletes, de az erőátvitel csattogása kissé méltatlan a motorhoz.
|
||
| Teljesítmény | 5 | 5 | |
| Nyomaték | 5 | 5 | |
| Gázreakció | 10 | 6 | |
| Rugalmasság | 10 | 9 | |
| Vibráció | 5 | 5 | |
| Akusztika | 5 | 4 | |
| Erőátvitel | 10 | 8 | |
| Összesen | 50 | 42 | |
| Futómű |
A futómű elektronikusan szabályozható és a Bagger stílusához, várható felhasználási területéhez tökéletesen passzol is.
|
||
| Állíthatóság elöl | 5 | 4 | |
| Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
| Egyenesfutás | 10 | 10 | |
| Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
| Komfort | 10 | 7 | |
| Összesen | 40 | 35 | |
| Biztonság |
Ezen a téren teljes képtelenség belekötni: a legfejlettebb elektronikai csomagot kapod, amit a motorgyártás elő tud varázsolni. Még a kanyar-ABS is széria.
|
||
| Fék hatásfok | 10 | 10 | |
| Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
| Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
| ABS működése | 5 | 5 | |
| Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
| Összesen | 35 | 35 | |
| Mindennapi használat |
A stílus miatt számos ponton visszalépés testvéreihez képest. Amennyiben ugyanarra a célra akarod használni, ezek hátrányként jelentkezhetnek. Amennyiben megtalálod a valódi felhasználási területét, akkor minden a helyére kerül.
|
||
| Kényelem vezető | 10 | 7 | |
| Kényelem utas | 5 | 5 | |
| Szélvédelem | 5 | 3 | |
| Pakolhatóság | 5 | 4 | |
| Terhelhetőség | 5 | 5 | |
| Világítás | 5 | 5 | |
| Felszereltség | 5 | 5 | |
| Hatótávolság | 5 | 4 | |
| Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
| Karbantartás | 5 | 4 | |
| Összesen | 55 | 47 | |
| Költségek |
A motor nem olcsó, fenntartása sem lesz az. Azonban aki jól választ és valóban erre a különlegességre van szüksége, az fantasztikusan fogja élvezni.
|
||
| Ár | 10 | 4 | |
| Fogyasztás | 5 | 4 | |
| Fenntartás | 5 | 3 | |
| Összesen | 20 | 11 | |
| Mindösszesen | 200 | 170 | |
| BMW K1600B Bagger | |
| MOTORTÍPUS |
Soros hathengeres négyütemű benzinmotor, két felső vezérműtengely, hengerenként négy szelep
|
| HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’649 |
| FURAT X LÖKET (MM) | 72 x 67,5 |
| KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus szívócső-befecskendezés |
| SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,2:1 |
| TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 118 (160) / 7’750 |
| FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 175 / 5’250 |
| INDÍTÁS | Elektromos önindító |
| TENGELYKAPCSOLÓ | Többtárcsás tengelykapcsoló olajfürdőben |
| SEBESSÉGVÁLTÓ | 6-sebességes, ferde fogazású sebességváltó |
| SZEKUNDERHAJTÁS | Kardánhajtás |
| VÁZ | Híd típusú öntött alumínium keret teherbíró motorral |
| VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 62,2 / 106,4 |
| ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
BMW Motorrad Duolever központi rugóstaggal, rugóút 115 mm
|
| HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
BMW Motorrad Paralever központi rugóstaggal, rugóút 125 mm
|
| ELSŐ FÉK |
Ø 320 mm dupla tárcs 4 dugattyús féknyergekkel, ABS
|
| HÁTSÓ FÉK |
Ø 320 mm szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, ABS
|
| MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | DSC menetvezérlő elektronika |
| ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 ZR 17 |
| HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 ZR 17 |
| KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS |
Zárt hurkú háromutas katalizátor, EURO 4 kibocsátási osztály
|
| CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
| HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’489 / 1’000 / 1’465 |
| TENGELYTÁV (MM) | 1’618 |
| ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 750 / 780 |
| HASMAGASSÁG (MM) | n.a. |
| MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 336 |
| MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | 560 |
| ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 26,5 |
| ÁR (HUF, 2018 JÚNIUS) | 7’083’000.- |

Tökéletes!
Cimkék:
Legtöbb versenytársa nyomába sem ér az Alpinestars Tech Air légzsákos rendszernek. Ismerd meg ennek a technikai csodának a részletes működését!
Elolvasom »Aki nem beépített protektoros nadrágban, hanem farmerben motorozik, annak fontos egy jó térdvédő. A MotoPartsShop.hu rengeteg lehetőséget kínál.
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »