BMW K1600B Bagger | |||
Maximum | Elért pontszám | Összefoglalás | |
Erőforrás |
A soros hathengeres erőforrás nyomatékleadása vitán felül mindent visz. A gáz komoly késése megszokást igényel és örökre zavaró marad. A váltóasszisztens tökéletes, de az erőátvitel csattogása kissé méltatlan a motorhoz.
|
||
Teljesítmény | 5 | 5 | |
Nyomaték | 5 | 5 | |
Gázreakció | 10 | 6 | |
Rugalmasság | 10 | 9 | |
Vibráció | 5 | 5 | |
Akusztika | 5 | 4 | |
Erőátvitel | 10 | 8 | |
Összesen | 50 | 42 | |
Futómű |
A futómű elektronikusan szabályozható és a Bagger stílusához, várható felhasználási területéhez tökéletesen passzol is.
|
||
Állíthatóság elöl | 5 | 4 | |
Állíthatóság hátul | 5 | 4 | |
Egyenesfutás | 10 | 10 | |
Kanyarstabilitás | 10 | 10 | |
Komfort | 10 | 7 | |
Összesen | 40 | 35 | |
Biztonság |
Ezen a téren teljes képtelenség belekötni: a legfejlettebb elektronikai csomagot kapod, amit a motorgyártás elő tud varázsolni. Még a kanyar-ABS is széria.
|
||
Fék hatásfok | 10 | 10 | |
Fék adagolhatósága | 10 | 10 | |
Felegyenesedési hajlam | 5 | 5 | |
ABS működése | 5 | 5 | |
Elektronikus menetstabilizálás | 5 | 5 | |
Összesen | 35 | 35 | |
Mindennapi használat |
A stílus miatt számos ponton visszalépés testvéreihez képest. Amennyiben ugyanarra a célra akarod használni, ezek hátrányként jelentkezhetnek. Amennyiben megtalálod a valódi felhasználási területét, akkor minden a helyére kerül.
|
||
Kényelem vezető | 10 | 7 | |
Kényelem utas | 5 | 5 | |
Szélvédelem | 5 | 3 | |
Pakolhatóság | 5 | 4 | |
Terhelhetőség | 5 | 5 | |
Világítás | 5 | 5 | |
Felszereltség | 5 | 5 | |
Hatótávolság | 5 | 4 | |
Kidolgozási minőség | 5 | 5 | |
Karbantartás | 5 | 4 | |
Összesen | 55 | 47 | |
Költségek |
A motor nem olcsó, fenntartása sem lesz az. Azonban aki jól választ és valóban erre a különlegességre van szüksége, az fantasztikusan fogja élvezni.
|
||
Ár | 10 | 4 | |
Fogyasztás | 5 | 4 | |
Fenntartás | 5 | 3 | |
Összesen | 20 | 11 | |
Mindösszesen | 200 | 170 |
BMW K1600B Bagger | |
MOTORTÍPUS |
Soros hathengeres négyütemű benzinmotor, két felső vezérműtengely, hengerenként négy szelep
|
HENGERŰRTARTALOM (CM3) | 1’649 |
FURAT X LÖKET (MM) | 72 x 67,5 |
KEVERÉKKÉPZÉS | Elektronikus szívócső-befecskendezés |
SŰRÍTÉSI ARÁNY | 12,2:1 |
TELJESÍTMÉNY (KW(LE)/MIN) | 118 (160) / 7’750 |
FORGATÓNYOMATÉK (NM/MIN) | 175 / 5’250 |
INDÍTÁS | Elektromos önindító |
TENGELYKAPCSOLÓ | Többtárcsás tengelykapcsoló olajfürdőben |
SEBESSÉGVÁLTÓ | 6-sebességes, ferde fogazású sebességváltó |
SZEKUNDERHAJTÁS | Kardánhajtás |
VÁZ | Híd típusú öntött alumínium keret teherbíró motorral |
VILLASZÖG / UTÁNFUTÁS (FOK / MM) | 62,2 / 106,4 |
ELSŐ FELFÜGGESZTÉS |
BMW Motorrad Duolever központi rugóstaggal, rugóút 115 mm
|
HÁTSÓ FELFÜGGESZTÉS |
BMW Motorrad Paralever központi rugóstaggal, rugóút 125 mm
|
ELSŐ FÉK |
Ø 320 mm dupla tárcs 4 dugattyús féknyergekkel, ABS
|
HÁTSÓ FÉK |
Ø 320 mm szimpla tárcsa 2 dugattyús féknyereggel, ABS
|
MENETVEZÉRLŐ ELEKTRONIKA | DSC menetvezérlő elektronika |
ELSŐ GUMIABRONCS | 120/70 ZR 17 |
HÁTSÓ GUMIABRONCS | 190/55 ZR 17 |
KÖRNYEZETVÉDELMI BESOROLÁS |
Zárt hurkú háromutas katalizátor, EURO 4 kibocsátási osztály
|
CO 2 KIBOCSÁJTÁS (G/KM) | n.a. |
HOSSZÚSÁG/SZÉLESSÉG/MAGASSÁG (MM) | 2’489 / 1’000 / 1’465 |
TENGELYTÁV (MM) | 1’618 |
ÜLÉSMAGASSÁG (MM) | 750 / 780 |
HASMAGASSÁG (MM) | n.a. |
MENETKÉSZ TÖMEG (KG) | 336 |
MEGENGEDETT ÖSSZTÖMEG (KG) | 560 |
ÜZEMANYAGTARTÁLY TÉRFOGATA (L) | 26,5 |
ÁR (HUF, 2018 JÚNIUS) | 7’083’000.- |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »