Van ez a legendárium a Honda megbízhatóságával kapcsolatban. Ennek aztán vagy hitelt ad valaki vagy úgy gondolja, hogy a motor előélete legalább annyira számít annak zavartalan és kitartó üzemelésében, mint a márka. Az a CBR azonban, amiről ezúttal mutatunk nektek egy videót egészen biztosan rendesen fel fogja tüzelni a szárnyas mitológia híveit. De úgy gondolom, hogy mindenkiből ki fog váltani legalább egy egy erős hümmögést és egy kis zavart szemöldökfésülést.
Igen, tudom, hogy most min jár az eszed. Az egyik, hogy azért csak jól kitalálták ezt a CBR-t, ha egy ilyen borulás után talpra tud állni. De azt azért ne felejtsük el, hogy jelen esetben egy felkészített versenymotorról beszélünk. Azokat pedig semmi esetre sem érdemes utcai gépekhez hasonlítani. A másik pedig az, hogy mégis mi a fene az a szemöldökfésülés? És tudom, hogy kipróbáltad: hagyd abba. Hülyén nézel ki, ahogy a mutatóujjaddal simogatod a szemöldököd!
Az eset az oscherslebeni endurance motorversenyen történt. A Honda versenyzője, Grégory Leblanc megmutatta, hogy milyen is az ilyen típusú versenyeknek a legszebb oldala. Ugyanis miután eldobta a motorját, egyáltalán nem úgy nézett ki néhány pillanatig, hogy tovább fog vele menni. De talán még arra sem gondolna először az ember, hogy járóképes motorkerékpár lesz abból valaha. Nézzétek meg, érdemes!
Nemhogy versenymotor! Pedig az lett belőle. A csapat mindössze 12 perc szerelés és gyakorlatilag az összes idom pótlása után újra Leblanc alá tolta a gépet, aki végül a 13. helyen ért célba a nyolc órás verseny végén. Ez egyszerűen csak elképesztő.

Cimkék:
Első a biztonság. A KTM-nél is úgy gondolják, hogy ideje nagyot fejleszteni a motorozás, mint szórakozási forma hazajutási együtthatóján.
Elolvasom »Az utóbbi évek egyik legjobb autóverseny videójátéka a Forza Horizon széria volt. Az új rész a trailere alapján végre felkarolja a motorosokat.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »