Két nagyobb japán gyártó, a Kawasaki és a Honda után, most a Triumph is visszahívást adott ki egyik modelljére. Egészen pontosan a 2016 és 2017 között gyártott Speed Triple R, valamint Speed Triple S érintett az ügyben. A közlemény szerint 541 motorral kell a probléma miatt egy közeli márkaszervizt meglátogatni a tulajdonosoknak.
A Triumph egy trendet fedezett fel a szervizben jelentkező Speed Triple tulajdonosok között. A feszültségszabályozó egyik vezetékének szigetelése kikophat a használat során, feltehetőleg a rezonancia miatt. Az így szabaddá váló elektromos kábel akár rövidzárlatot is okozhat a motorokon. Az angol gyártó hivatalos közleményben értesíti azokat a tulajdonosokat, akiket érinthet a probléma. Kicserélik a renitens vezetéket, valamint újradrótozzák a feszültségszabályzót – azaz más irányban fogják elvezetni a kábelt, hogy a későbbiekben se merülhessen fel a gond. Könnyedén kideríthetjük, hogy nekünk van-e teendőnk, ugyanis a rendelkezésre áll az érintett modellek alvázszáma.
Világszerte a 735337 és 854938 közötti alvázszámú motorok fognak hivatalos “behívót” kapni, a Triumph már novemberben megkezdte a tulajdonosok kiértesítését. A viszonylag egyszerű művelt mindössze 45 percet vesz igénybe, természetesen a tulajdonosok számára díjmentes. A téli pihenő alatt érdemes ellenerőzni az alvázszámot és elvégeztetnünk a javítást, ha szükséges, hogy az első tavaszi gurulás ne egy bosszús kirándulásként végződjön.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »