A cruiserekből pont nem azt nézi ki a többség, hogy élvezetesen lehet mondjuk szerpentinezni velük. Pedig a 103-as Fat Bob ezt is tudja.
További képek
Az ikerlámpák miatt nincs meg a klasszikus cruiseres arculat
Háttámla is jár az utasnak, mégsem elsősorban két személyes motor a Fat Bob
A bukócső kissé idétlen, de ez egy bérmotor volt – ott meg kötelező tartozék
Fekete keret, krómozott lámpatestek
Jobb oldalon a tompított, balra a refi
Nem csak a fekete szín, a felületi megmunkálás is szép a blokkon
Klasszikus szíjas szekunder hajtás. Itt azért diszkréten megjelenik a króm
Lapos és nagyon széles a tank
Mesteri a márkajelzés is!
Megszokott módon külön zárhatjuk a kormányt
Az első teleszkópokon semmit nem tudunk állítani. Értelme sem lenne
Az egész képbe a két hátsó rugóstag is remekül illik
Hátul egy tárcsát fog a két munkahengeres féknyereg
Briliáns testhelyzetet eredményez a drag stílusú, egyenes kormány
A vezető ülése mély és formázott – az utas kevésbé volt a fókuszban a tervezés során. Hiába van háttámlája neki is
A teljes menürendszert bal kézzel vezéreljük, a kormány elengedése nélkül
Hogy valami nyafogás is legyen: a leállító és indító gomb azért lehetne egyben
Nagyon nagy stíluselem a mű-tanksapkába épített üzemanyagszint-mérő
A tank jobb oldalán van az “igazi” betöltő
Vicces a giga-izzó az indexekben