A masinán minden testre szabható. A váltó szoros kiosztású, versenypályára hangolt egység, amelynek áttételi viszonyai is állíthatóak. A menetvezérlő elektronika (DTC) 15 fokozatban állítható – de minden váltófokozathoz külön beállítást rendelhetsz! A motorfék erőssége is 15 fokozatban állítható, az egykerekezésgátlót pedig szintén minden váltófokozathoz külön tudod beállítani.
Hogy van rajtelektronika és boxutcai sebességszabályozó, azon senki nem kap már sokkot. A teljesen digitális műszerfal (nagy eséllyel csak ennek a megtanulása egy külön tanfolyamot igényel) értelemszerűen magában foglalja a köridőmérőt is, amely nyilván a motorra szerelhető trasznponderrel is kommunikál. Egyszóval ezzel a holmival nagyobb fúrás-faragás nélkül lehetsz a pályanapok egyeduralkodója – feltéve, ha képes vagy használni a tudását!
Az első bekezdésben nem véletlenül olvashattátok, hogy a HP4 Race a nagyon tehetős motorosok játékszere lesz. A BMW mindössze 750 darabot fog készíteni belőle, mivel pedig valóban a sportmotor-gyártás csúcsát képviseli, logikusan szemérmetlenül megkérik az árát is. Aki ilyet szeretne, annak laza 80’000.- eurót (vagyis mai árfolyamon 25 millió forintot) kell leszurkolnia érte.
Azt hiszem azonban, nagyon gyorsan össze fog jönni 750 olyan ember a Földön, aki szemrebbenés nélkül kifizet ezért a kizárólag BMW HP Motorsport színekre fényezett változatban kapható csodáért ennyi pénzt. Már csak abban reménykedjünk, hogy mind a 750 rendesen fogja tudni használni is!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »