A KTM holdudvarába tartozó Husqvarna meglehetősen nagyot villantott az előző évre azzal, hogy 30’700 darab motorkerékpárt értékesített világszerte. Ez már csak azért sem kispálya, mivel ez a harmadik évük folyamatában, amikor növekedni tudtak! Úgy még durvább az eredmény, ha azt nézzük, hogy a 2014-es évhez képest megduplázták a termelést és már napi 80-90 motorkerékpár készül el a gyárban.
Nincs mit csodálkozni, hiszen komoly offenzívába kezdtek az osztrák arannyal kitömött srácok és olyan izgalmas modelleket vittek Milánóba mint a 401 Vitpilen, aminek utcai változata is erősen készülőben van, ami szinte egy-az-egyben KTM Duke egy kis kozmetikával. Év végén már megvásárolhatóak voltak a 701 Enduro és Supermoto, amikkel komoly alternatívát mutattak az extrém módon különcködni vágyó motorosoknak.
Külön érdekesség, hogy mennyire nem hanyagolják el a krosszmotorokat: az új TC 50 és TC 65 modellekkel már kilenc különböző típust kínálnak csak ebben a kategóriában. Ezzel pedig a legkisebb ötvenestől 450 köbcentiméterig minden igényt kielégítően lefedik az igényeket, méghozzá kettő- és négy ütemmel is. Reméljük, hogy a 200 milliós forgalomból továbbra is hasonló arányban jut pénz a fejlesztésre. Mert ha igen, akkor újabb és újabb izgalmas Husky-kkal találkozhatunk a kiállítások színpadain, az utakon és a krosszpályákon is!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »