Persze hogy marad, hiszen az 1’198 köbcentiméteres Testastretta 11° L-Twin erőforrás változatlanul muzsikál. Nem dízel üzemről van tehát szó, hanem sokkal inkább divatról. A Ducati Design Centre együttműködésre lépett ugyanis Andrea Rossoval, a Diesel divatcég kreatív igazgatójával. Így született meg a Diavel róluk elnevezett különleges, limitált kiadása. A valóban meglehetősen kreatív megjelenésű ördögfióka összesen 666 darabban fog elkészülni.
A Ducati Diavel Diesel megalkotásához az inspirációt egy poszt-apokaliptikus és retró-futurisztikus világ hiperkinetikus dinamizmusa adta. El tudtad olvasni? Leírni nehéz volt, de Andrea Rosso így jellemezte a munkájukat. Hogy a mondat pontosan mit jelent – illetve jelent-e egyáltalán bármit is -, azt lehet, hogy egyedül ő tudja. Vagy ő sem.
Az erőforrás és a hajtáslánc tehát nem változott. Mitől egyedi a Diavel Diesel? Szálcsiszolt rozsdamentes acéllemezek borítják a tankot, amelyeknek ráadásul a hegesztési varratait jól láthatóan és elég nyersen meghagyták. A lámpa fölötti kis áramvonalidom is pont ugyanebből készült és ugyanígy van megmunkálva. A műszerfal piros háttérvilágítást kapott, ahogy a Brembo féknyergek is ugyanilyen színben pompáznak.
A kipufogókat fekete kerámia alapanyagú Zircotec burkolat fedi. A bőr ülés egyedi, kézzel készült és valóban igényes darab. A motor mottója (Never look back – Soha ne nézz vissza) azon a plaketten is szerepel, amely a különlegesség sorszámát tartalmazza. A levegő szívócsövének belsejében tűnik fel a Diesel felirat.
Kedvcsináló mozgóképecske
Azt tényszerűen ki kell jelenteni, hogy a milánói férfi divathéten bemutatott Ducati Diavel Diesel nyers és agresszív megjelenése garantáltan tiszteletet ébreszt mindenkiben, aki élőben közelről megnézi. Amennyiben az ördögi darabszámban készített különlegességből akarsz egyet, a modell saját weboldalán csaphatsz le rá.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »