Adott egy nagyon kellemesen kanyargós út. Nem hajtűkanyarok, hanem pont azok a váltott ívek, amiken nem eszeveszett, de igazán élvezetes sebességgel lehet végigdobálni a motort. Személy szerint ez a kedvenc úttípusom. Annyi baj van csupán, hogy nem túl széles az aszfalt és a forgalom is viszonylag erős. De azért az ember ilyenkor igyekszik a legtöbb élményfaktort kihozni a helyzetből, és fel sem merül benne egy frontális ütközés veszélye – hiszen ő maga egy pillanatra nem lép- vagy lóg át a szembejövők területére. Aztán egyszer csak ezt pillantja meg:

Itt cselekedni már senkinek nincs ideje. Ebben a pillanatban már csak a szerencsén múlnak a dolgok. Ami sajnos most nem volt
Vagyis egy autó takarásából egy nekünk balos enyhe kanyarban egyszer csak megjelenik egy szemből jövő motor, aki nyilván beszorult a lassabb családi egyterű mögé, és erősen nézelődik, mikor előzhet. Nézzétek meg videón is, mennyire brutálisan gyorsan történt mindez:
Nos, ebből az esetből elég nehéz bármit is levonni. Hiszen a supermotoval kimondottan szépen hasító kamerás főszereplőre ráhúzni, hogy hibázott volna, elég nehéz. Tényleg nem lógott a szembejövők oldalára, a saját területén fűzte az íveket. Azokat is szépen. Amikor megpillantotta a veszélyt, már semmilyen cselekvésre nem volt ideje. Egyértelműen a szemből érkező kolléga hibázott, mert olyan helyen próbált kinézni, ahol ezt nagyon nem lett volna szabad. A sajnálatos végkövetkeztetés tehát annyi: ha igazán élvezni akarod a kanyarokat, zárt területet kell keresni, ahol nem jönnek szembe. Vagyis valamilyen kis versenypályát. Közúton – bármilyen rossz ezt kimondani – mindig ott a szerencsefaktor. Mennyivel jobb, ha helyette inkább szalagkorlát-mentes bukótér van, nem?
Cimkék:
A Yamaha XV950 Racer alapjaként szolgált, a Yard Built programban készült és az EICMA-n is ki volt állítva. Az EL RATÓN ASESINO most eladó.
Elolvasom »Jön a Karácsony, de nem tudod, mit kérj vagy éppen adj, ami kapcsolódik a motorozáshoz? Íme néhány elsőre kissé sokkoló ötlet!
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »