Az MV Agusta tavaly mutatta be a Lewis Hamiltonnal közösen fejlesztett, limitált szériában készülő Dragster RR LH44-et. Aki akkor lemaradt a piacra kerülő 244 darabról, most ismét odakészítheti a kalapácsot a malacpersely mellé: érkezik a Brutale Dragster RC.
Az MV Agusta “Reparto Corse” családjába tartozó Dragster 800 RC alapjait nem meglepő módon a korábbi Dragster 800 RR adja. A 798 köbcentiméteres blokk 140 lóerős teljesítményét 13’100-as főtengely-fordulat mellett adja le. A digitális LCD műszerfal része a MVICS elektronikai csomagnak, ami nyolc fokozatban állítható kipörgésgátló és Bosch 9 Plus ABS mellett négyféle vezetési módot is kínál. A vezető testre szabhatja a fojtószelep érzékenysége mellett a motorféket is. A fokozatok közötti kapcsolást elektronikus, fel- és visszaváltáskor is használható gyorsváltó támogatja.
A Dragster jellegzetes megjelenését – rövid faridom, brutálisan széles hátsó kerék – a 800 RC modellnél tovább vadították a zseniális olasz kezek. A burkolat az olasz trikolor fényezés mellett számos helyen karbon elemekkel bővül, ilyen az első sárvédő és a hűtő légterelője. A Pirelli Diablo Rosso II gumik kovácsolt könnyűfém felnikre kerültek. A hátsó gumi mérete 200/50R17, ami önmagában is képes vizuális sokkot okozni.
A futómű természetesen mindenben testre szabható. Elöl eloxált Marzocchi teleszkópokat találunk szabályozható csillapítású kormánygátlóval, hátul egy Sasch rugóstag köti össze a piros térhálós acélvázat az egyoldalas alumínium lengőkarral. A fékezésről elöl a dupla 320 milliméteres tárcsákba harapó négy dugattyús Brembo radiális fékek gondoskodnak.
Az MV Agusta Dragster 800 RC szárazon 168 kilogrammot nyom a mérlegen, a végsebessége 245 kilométer/óra. A tavalyi LH44-nél lényegesen szexibben kinéző Dragster 800 RC maximális 350 darabos gyártási mennyisége valószínűleg hamar el fog majd fogyni, érdemes sietni rendelésekkel. Amennyiben úgy érzed, semmi nem állhat közéd és a 800 RC közé, az MV Agusta webáruházában akár meg is rendelheted.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »