A pihenőnap utáni első versenyszakaszon irgalmatlanul éles küzdelem bontakozott ki. A Honda utolsó győzelmi reménye, a végtelenül szimpatikus ember és versenyző, Paulo Goncalves egészen jó pozícióból várta a folytatást, hiszen az utolsó versenynapon egész komolyan növelni tudta korábban roppant soványka előnyét. A tegnapi 766 kilométerből 393 volt speciál szakasz, amely egyrészt nagyon gyors is volt, másrészt navigációs szempontból is bőven adott feladatot a pilótáknak.
Az első ellenőrző pontnál még a hondás vezetett legfőbb riválisa, a KTM-es Toby Price előtt. A második szakaszon azonban az ausztrál nagyon felszívta magát, és átvette a napi elsőséget. Minden egyes ellenőrzési ponton egyre csak nőtt a különbség, míg a napi célban már egészen hihetetlen, több mint öt perces előnnyel rendelkezett a narancsos márka élharcosa. Portugál ellenfele is nagyon keményen húzta a gázt, annak ellenére behozta másodikként a Hondát, hogy közben irgalmatlanul nagyot esett. Videón is megnézhetitek, de még így is fájni fog…
Ekkora esés után így felpattanni… Azt is figyeljétek meg, hogy száll fel Goncalves a Hondára – mert a lába nem nagyon ér le róla!Mint látjuk, a hatalmas takarózás után szó nélkül felpattant és folytatta a száguldást. Hogy a Honda megsérült-e, azt nem tudjuk – lehet, hogy ennek is volt némi szerepe a különbség ilyen nagy mértékűre hízásában. Mindenesetre Toby Price ezzel a látványos győzelemmel az összetettben is átvette az első helyet, úgyhogy most már nem neki, hanem riválisának kell kapaszkodni, hogy utolérje őt! A meccs folytatódik, drukkolhatunk tovább!
Helyezés | Rajtszám | Név (Nemzetiség) | Márka | Idő | Különbség | Büntetés |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 3 |
|
KTM | 04:33:14 | – | – |
2. | 2 |
|
HONDA | 04:38:31 | 00:05:17 | – |
3. | 4 |
|
HUSQVARNA | 04:39:46 | 00:06:32 | – |
4. | 5 |
|
KTM | 04:41:16 | 00:08:02 | – |
5. | 47 |
|
HONDA | 04:41:20 | 00:08:06 | – |
6. | 7 |
|
YAMAHA | 04:42:33 | 00:09:19 | – |
7. | 23 |
|
KTM | 04:44:01 | 00:10:47 | – |
8. | 49 |
|
KTM | 04:44:04 | 00:10:50 | – |
9. | 17 |
|
SHERCO TVS | 04:44:22 | 00:11:08 | – |
10. | 42 |
|
YAMAHA | 04:48:21 | 00:15:07 | – |
Helyezés | Rajtszám | Név (Nemzetiség) | Márka | Idő | Különbség | Büntetés |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | 3 |
|
KTM | 27:28:56 | – | – |
2. | 2 |
|
HONDA | 27:31:01 | 00:02:05 | – |
3. | 5 |
|
KTM | 27:43:10 | 00:14:14 | 00:01:00 |
4. | 4 |
|
HUSQVARNA | 27:50:22 | 00:21:26 | – |
5. | 47 |
|
HONDA | 27:54:51 | 00:25:55 | – |
6. | 49 |
|
KTM | 27:57:40 | 00:28:44 | – |
7. | 7 |
|
YAMAHA | 27:59:47 | 00:30:51 | 00:02:00 |
8. | 23 |
|
KTM | 28:06:28 | 00:37:32 | – |
9. | 17 |
|
SHERCO TVS | 28:08:37 | 00:39:41 | 00:02:00 |
10. | 20 |
|
SHERCO TVS | 28:14:07 | 00:45:11 | – |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »