Kémfotósok lekapták az új Husqvarnát, ahogy az utcai teszteken nyúzzák. Az már most látszik, hogy a KTM 690 Duke váza és motorja volt az alap, de nem nagyon rejtegették a KTM logós sisakot és ruhát sem a tesztelőn – kétséget sem hagyva afelől, hogy ki tartja a gyeplőt a most majd remélhetőleg száguldó szekéren. Ugyanakkor a motor külseje egyértelműen a tavaly bemutatott 401 Vitpilen koncepciót idézi – éppen csak a technika növekedett, ami a csinos formák alatt található: nem a 390-es, hanem a 690-es KTM adja a műszaki bázist.
Ami klassz, hogy nem engedtek már tavaly belóbált koncepciókból: a 701 Café Racer külseje szinte megszólalásig hasonlít az akkor bemutatott tervre – a fentebb írtaknak megfelelően a műszaki alapokat kivéve. Ráadásul a világ legerősebb széria-egyhengeresével valószínűleg unalmas sem lesz, így ismét egy stílusos és gyors motort kapunk az olasz-osztrák márkától. A KTM vezérigazgatója úgy magyarázta az optikát, hogy oly módon próbáltak klasszikus formát tervezni, hogy az ne látszódjon régiesnek. Hát ez sikerült, de nem is akárhogy!
Az biztos, hogy a váz, a motor, a lengővilla, az első teleszkópok, a kerekek és az első sárvédő a KTM-ről vannak egy-az-egyben, de ez még változhat az igazi sorozatgyártásig. A képeken látható tesztmotor minden bizonnyal egy széria közeli, ám nem befejezett gép, így némi változás a részletekben biztosan lesz. A legvalószínűbb, hogy az őszi milánói vásárra időzítik a sorozatgyártású modell bemutatóját.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »