Sok szájkarate indul a te motorod (típusa, mert a legtöbb “te” soha az életében nem fog annyit motorozni az aktuális motorjával mint a dobált számok) hány kilométer megtétele lehetséges nagyjavítás nélkül. Jared Penttinnen mindenféle pocakos, gazdag BMW-s vállalkozót lepipált a “kis” CBR 600 F4i-jével, amit vadonatújként tolt ki a szalonból 2004-ben. Azért volt már benne három mérföld, de ez nem sokat von le a dicsőségéből, amit azóta fel tud mutatni.
A kis sportmotor órája azóta ugyanis 295’000 mérföldnél (!!!) jár, vagyis – ízlelgessük – 474’000 kilométer körül. Komolyan megáll az ész! Sajnos ez csak a kommentekben hozzá írt kérdésekből derült ki, mivel a videója mindössze rongyos a bő 374 ezerig tart.
Ebben volt sok túrázás télen-nyáron, és még mit fedez fel magának az ember egy majdnem félmillió kilométert futott sportmotoron? Ahogy a videón is látszik: a pályázást. Őrület, komolyan mondom őrület.. A film alatti kérdezz-feleleknél megemlítette, hogy az egyetlen relatív komolyabb blokkba nyúlás a harmadik fokozat fogaskerékpárjának a cseréje jelentette, mivel elkezdte kidobálni a sebességet.
Az is kiderül, hogy 374’732 kilométernél még a gyári kuplungszerkezet dolgozott a Hondában! Ezen kívül csak a normális karbantartásokat végezték el időről-időre a motoron, meg persze cserélték a kopó alkatrészeket. Nincs hozzáfűznivalóm.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »