Még az ősz folyamán számoltunk be a Suzuki izgalmas újdonságairól, a GSX-S1000 családról. Hiánypótló darabnak számít mindkét motor a japán gyártó palettáján, így nem csoda, hogy mindenki izgatottan várta a hivatalos bemutatót. A pontos műszaki adatokról eddig csak találgatások és ígéretek születtek, a Suzuki nem szerette volna egyből nagydobra verni a gép teljesítményét. A szaksajtó nagyjából 150 lóerő környékére helyezte a 2008-as GSX-R 1000-ből származó 999 köbcentiméteres erőforrást.
Egy külföldi lap szemfüles újságírójának és a Suzuki botlásának hála, napvilágot láttak az eddig eltitkolt teljesítményadatok. Néhány órára kikerült a gyártó hivatalos oldalára a specifikáció, amelyet mostanra már eltüntettek. Azonban ez a köztes időszak elég volt, hogy elterjedjen a világhálón a GSX-S modellekre vonatkozó 145 lóerős érték. Ennél némileg többre számított mindenki, de a hozzátartozó 9’500-as fordulatszám tekintetében úgy tűnik, hogy ténylegesen utcai használatra fejlesztették és inkább erőteljes középtartományra hangolták az erőforrást, ahol ténylegesen a legtöbbet használjuk.
A minőségi futóműelemekkel párosítva bizonyára izgalmas bringa lesz. Alig várjuk, hogy egy kiadós tesztelés során alaposan kifaggassuk!
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »