Még az ősz folyamán számoltunk be a Suzuki izgalmas újdonságairól, a GSX-S1000 családról. Hiánypótló darabnak számít mindkét motor a japán gyártó palettáján, így nem csoda, hogy mindenki izgatottan várta a hivatalos bemutatót. A pontos műszaki adatokról eddig csak találgatások és ígéretek születtek, a Suzuki nem szerette volna egyből nagydobra verni a gép teljesítményét. A szaksajtó nagyjából 150 lóerő környékére helyezte a 2008-as GSX-R 1000-ből származó 999 köbcentiméteres erőforrást.
Egy külföldi lap szemfüles újságírójának és a Suzuki botlásának hála, napvilágot láttak az eddig eltitkolt teljesítményadatok. Néhány órára kikerült a gyártó hivatalos oldalára a specifikáció, amelyet mostanra már eltüntettek. Azonban ez a köztes időszak elég volt, hogy elterjedjen a világhálón a GSX-S modellekre vonatkozó 145 lóerős érték. Ennél némileg többre számított mindenki, de a hozzátartozó 9’500-as fordulatszám tekintetében úgy tűnik, hogy ténylegesen utcai használatra fejlesztették és inkább erőteljes középtartományra hangolták az erőforrást, ahol ténylegesen a legtöbbet használjuk.

A GSX-S1000F teljesítménye megegyezik a ruhátlan változatéval, ám ez a Suzuki jobb szélvédelmet és nagyobb fokú túraképességet biztosít
A minőségi futóműelemekkel párosítva bizonyára izgalmas bringa lesz. Alig várjuk, hogy egy kiadós tesztelés során alaposan kifaggassuk!
Ezt olvastad már?
Cimkék:
A megszokott minőséget megújult környezetben találjuk, ha betérünk az EuroMotor helyiségébe. Kényelmesebb eladótér és friss dizájn várja a motorosokat.
Elolvasom »Rekordévet zártak az osztrákok 2014-ben. A KTM és a Husqvarna eladásai közel harminc százalékkal növekedtek és ezzel a BMW-t is megelőzték.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »