Az MV Agusta hiába próbálta rejtegetni a legújabb típusát, most mégis napvilágot láttak a róla készült gyári fotók. Esetleg szándékosan etetik a népet? Mindegy is, a lényeg, hogy a Dragster 800 RR rendkívül feltűnő ezzel az új összeállítással – nem csoda, hogy a gyárban féltett titoknak számított eddig.

Az új MV Agusta Dragster 800 RR dizájnja nagyon feltűnő – ezt a gépet nem lehet nem észrevenni az utcán
Ízlésről vitatkozni teljesen felesleges, a Dragster RR eléggé megosztóra sikerült, de ez egy különleges motorokat gyártó vállalatnál nem számít merész húzásnak. A piros-fehér színösszeállítás egy kissé eltúlzottnak tűnhet a visszafogottabb piros-fekete variánssal szemben, ám el kell ismerni, hogy igazán hatásos a fűzött fehér felnik látványa ezen a motoron – bizonyára mindenhol, ahol csak végig gurul majd, rengeteg szempár kíséri az útját és a parkolóban is számos ember fogja körülállni a gépet. A Kineo felniken kívül a vörösre eloxált Marzocchi teleszkóp sem a gép szerény mivoltát hangsúlyozza és a beépített rajtautomatika irányt mutat a felhasználási terület felé.
Korábban rebesgették, hogy a feltöltős motorral érkezik a Dragster, de ez a 800 RR esetében is elmarad. Nem tudni, hogy bármiféle motortuninggal szolgál-e az új típus, ám alapjában véve sem egy gyenge motorbicikliről van szó – a 800-as háromhengeres 125 lóerőt szabadít fel és ezzel könnyedén mozgatja a szárazon mindössze 167 kilós járgányt.

A piros-fekete színösszeállítás némileg visszafogottabb, ám ezzel a géppel sem fogunk észrevétlenül átvágni a városon
A hivatalos bemutatóra november 3-án kerül sor a milánói seregszemlén, az EICMA-n – addig a galériában található többi képből csemegézhetünk.
Cimkék:
A hangvillások jövőre érkező alsó-középkategóriás szupersport-motorja, az YZF-R3 nem pont olyan lesz, mint vártuk. De azért ígéretesnek tűnik.
Elolvasom »Az XV950 egyike a remekül sikerült Yamaháknak. Az Egyesült Államokban már bemutatkozott legújabb változata, egy roppant ígéretes kis cafe racer.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »