A BMW K1600GT és GTL töretlen sikerrel van jelen 2011 óta a motorkerékpár piacon, ennek ellenére elérkezett az ideje némi frissítésnek. A K1200LT túragőzös utódjának számító K1600GTL nyergében garantált a kényelem akár extrém hosszú távolságokon is. Megérkezésekor egyből a padlóra küldte az egyetlen ellenfelét, a Honda Gold Winget – a továbbfejlesztett változat még többet ígér.
A bajorok jövő évre szánt modelljénél nem beszélhetünk teljes típusváltásról – ahhoz még túl fiatal a sorozat – viszont alapos ráncfelvarrás történt a tervezőasztalon. A szemfüles fényképész által elkapott pillanaton ugyan még rengeteg álcázó takarással látható a motor, mégis számos elemen felfedezhető a módosulás. Áttervezett szélvédővel és valószínűleg jobb aerodinamikával rendelkező idomokkal érkezik az új BMW. A kipufogó kialakítása is eltér az eddigitől, amelynek köszönhetően jól látható módon nagyobb dobozokat szereltek a motorra. A pakolhatósággal eddig sem volt gond ennél a típusnál, ám jövőre még nagyobb raktér áll majd rendelkezésére a K1600GTL tulajdonosoknak.
A motor erőforrása marad a jól bevált sorhatos ezerhatos erőmű, amely 160 lóerő mellett 175 newtonméternyi forgatónyomatékkal sokkolja a hátsó gumit és az aszfaltot. A már természetesnek számító elektronikai segédeszközök itt is megtalálhatók lesznek, mint például a DTC (a BMW menetbiztonsági elektronikája), az emelkedőn való elindulást segítő fékasszisztens, vagy az elektronikus futóműállítás.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »