A BMW K1600GT és GTL töretlen sikerrel van jelen 2011 óta a motorkerékpár piacon, ennek ellenére elérkezett az ideje némi frissítésnek. A K1200LT túragőzös utódjának számító K1600GTL nyergében garantált a kényelem akár extrém hosszú távolságokon is. Megérkezésekor egyből a padlóra küldte az egyetlen ellenfelét, a Honda Gold Winget – a továbbfejlesztett változat még többet ígér.
A bajorok jövő évre szánt modelljénél nem beszélhetünk teljes típusváltásról – ahhoz még túl fiatal a sorozat – viszont alapos ráncfelvarrás történt a tervezőasztalon. A szemfüles fényképész által elkapott pillanaton ugyan még rengeteg álcázó takarással látható a motor, mégis számos elemen felfedezhető a módosulás. Áttervezett szélvédővel és valószínűleg jobb aerodinamikával rendelkező idomokkal érkezik az új BMW. A kipufogó kialakítása is eltér az eddigitől, amelynek köszönhetően jól látható módon nagyobb dobozokat szereltek a motorra. A pakolhatósággal eddig sem volt gond ennél a típusnál, ám jövőre még nagyobb raktér áll majd rendelkezésére a K1600GTL tulajdonosoknak.

A 2014-es változathoz képest nagyobb dobozok, áttervezett idomok és új szélvédő jellemzi a 2015-ös K1600GTL-t
A motor erőforrása marad a jól bevált sorhatos ezerhatos erőmű, amely 160 lóerő mellett 175 newtonméternyi forgatónyomatékkal sokkolja a hátsó gumit és az aszfaltot. A már természetesnek számító elektronikai segédeszközök itt is megtalálhatók lesznek, mint például a DTC (a BMW menetbiztonsági elektronikája), az emelkedőn való elindulást segítő fékasszisztens, vagy az elektronikus futóműállítás.
Cimkék:
A Pannonia MGTSZ idén is megrendezi hagyományos átlagtartó veterán versenyét. Gyere el, mert itt még a levegőnek is pancsi-illata lesz!
Elolvasom »A jövőre érkező Suzuki DL650XA fűzött felnivel és kacsacsőrrel szeretne újabb rajongókat szerezni a méltán híres V-Strom típusnak.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »