Kőkemény kékvérű kalandor: Triumph Scrambler 900 teszt

Új motor teszt
2014. április 22., kedd - Macko

Elődeivel évtizedeken át nyerték a legnagyobb terepversenyeket. Nézzük, mit tud a klasszikus külsejű ősendúró mai változata, a Scrambler!

Hirdetés


Cimkék: , , , , , , , ,


Hozzászólások (6 hozzászólás)

XYZ -
Mindig is tetszett és a tesztet látva erősen rákívántam.Kicsit a fék lehetne jobb és a súly is alacsonyabb,de ez így is nagyon frankó szerkezet. Viszont bár nem vagyok nagy híve a sok elektronikus bizbasznak,azért az ABS szerintem ma már alapnak (legalábbis választható extrának) kéne lenni egy ilyen oldszkúl gépben is.

verpe -
Nagyon jó lett ez a videós teszt! Persze a motor is csúcs, főleg a hangja.

Helmets on -
Nagyon jó, nagyon szép, csak terepre sajnálnám, eldől egyszer vagy kavicsfelverődés miatt karcos lesz…hát, szívbajt kapnék… Hang: Az Arrow-nak tényleg jo(bb) a hangja, a gyári elég “vékony”…de az viszont sokkal szebben néz ki. Amúgy 270-es elékelésű…hogy V2-es hangja legyen, szerintem ez hallatszik is, mint a Speedmasternél…szóval nem a 360-fokos hagyományos, emiatt is dögös a hangja.. Fék: Na látod, ilyenre mondom hogy 4 ujjas, nem kettő:) A 106 mm (a bonneville-eken csak 100) hátsó rugóút meg tényleg nagyon kevés, ennyi már utcára sem elég lassan, amilyen fos utak vannak…bár kis sebességnél, poroszkálásra nem akkora gond. Ha már Arrow: egy kartervédőt (van gyári) tehettek volna még rá…

Alacsony ülés, magas színvonal – Harley-Davidson Low Rider teszt -
[…] Azért is volt szembeötlő a csendesség, mert előtte néhány nappal volt szerencsém egy Triumph Scramblert kipróbálni, amely fele ennyi köbcentivel, de ugyanennyi hengerrel és egy tisztességes Arrow […]

Triumph Scramblerrel az őserdőbe -
[…] Triumph Scrambler mennyire jó retró terepmotor, akkor olvassátok el a tesztünket a típusról: Kőkemény kékvérű kalandor. Ma már túlságosan is el vagyunk kényeztetve rugóúttal és egyéb elengedhetetlennek gondolt […]

Moto Mash Von Dutch 400 – scrambler a franciáktól – Onroad.hu -
[…] mint divatirányzat. Nincs ez másként a motorok piacán sem: számos gyártó kínál valamiféle múltba visszatekintő, ám modern technológiával készült kétkerekűt. Mindenki a maga ízlése és pénztárcája […]

Előző bejegyzés

Helyes alapok nélkül nincs motoros vezetéstechnika sem

2014. április 15., kedd
Túlélés

Következő bejegyzés

Ha nincs motorod, bérelj! Bemutatkozik a Moto24

2014. április 30., szerda
Szolgáltatás

Ezeket olvastad már?

Motorozási technikák, 22. rész: Az ív módosítása kanyarban

2019. november 18., hétfő

Előfordul, hogy a tervezett ív során valamilyen akadály bukkan fel előttünk a kanyarban. Ilyenkor azonnal irányt kell módosítanunk. De hogyan?

Elolvasom »
Motorozási technikák

Újra piacon a SUOMY és a KYT: bemutató és menetpróba

2019. november 14., csütörtök

Egykor népszerű volt hazánkban is a SUOMY bukósisak brand. Némi szünet után visszatért almárkájával, a KYT-tel együtt. Nézzük meg őket!

Elolvasom »
Termékbemutató

Különleges múltidézés: Benelli Imperiale 400 teszt

2019. november 08., péntek

Igazából ennek a motornak semmilyen múltja nincs. A Benellinek hatalmas, de az Imperiale 400 egy teljesen új fejlesztés. Méghozzá igen érdekes!

Elolvasom »
Új motor teszt

Motorozási technikák, 21. rész: Melyik a helyes ív kanyarban?

2019. november 04., hétfő

Nem csak gyorsabb, hanem sokkal biztonságosabb motoros is leszel a közúton a kanyarokban, ha megtanulod, melyik a helyes ív a sávodon belül!

Elolvasom »
Motorozási technikák