A világ legnagyobb motorkerékpár gyártójának 2014-es palettáján újdonságként szereplő, alapvetően a kezdőknek vagy a nagyon józanul gondolkodóknak szánt modellje a sportos külsejű, de vélhetően normál közlekedési eszköznek tervezett CBR300R. Ez a gép a CBR250R-t váltja le, és a tervek szerint idén tavasszal indul(t volna) a forgalmazása. Az Egyesült Királyságból származó sajtóhírek szerint a gyártás megkezdése jelentősen csúszik, így a szalonokba csak valamikor az idei esztendő vége felé fog eljutni a paripa.
Tavaly december 20-án az Európai Unio Belső Piaci Harmonizációs Hivatalánál (BPHH) a Honda bejegyeztette a gép idomok nélküli változatának rajzait. A motor valamennyi fő alkotóegysége (az egy hengeres blokk, a váz, a lengőkar és a kerekek) azonos a CBR300R műszaki alapjaival. Hogy mikorra várható belőle szalonokban megvásárolható motor, az természetesen még olyan nyitott kérdés, amelyre csak a jövőtől kapunk választ.
Cimkék:
A hangvillás gyártó bejegyeztetett egy új típusnevet, amely egy közepes sporttúra motor képét vetíti előre. Úgy fogják hívni, hogy FJ-09.
Elolvasom »Valamennyi japán gyár fő terjeszkedési iránya a mindenhol eladható kis motorok köre. Ilyen lehet az ER-2n is, a 250SL pucér változata.
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »