A világ legnagyobb motorkerékpár gyártójának 2014-es palettáján újdonságként szereplő, alapvetően a kezdőknek vagy a nagyon józanul gondolkodóknak szánt modellje a sportos külsejű, de vélhetően normál közlekedési eszköznek tervezett CBR300R. Ez a gép a CBR250R-t váltja le, és a tervek szerint idén tavasszal indul(t volna) a forgalmazása. Az Egyesült Királyságból származó sajtóhírek szerint a gyártás megkezdése jelentősen csúszik, így a szalonokba csak valamikor az idei esztendő vége felé fog eljutni a paripa.
Tavaly december 20-án az Európai Unio Belső Piaci Harmonizációs Hivatalánál (BPHH) a Honda bejegyeztette a gép idomok nélküli változatának rajzait. A motor valamennyi fő alkotóegysége (az egy hengeres blokk, a váz, a lengőkar és a kerekek) azonos a CBR300R műszaki alapjaival. Hogy mikorra várható belőle szalonokban megvásárolható motor, az természetesen még olyan nyitott kérdés, amelyre csak a jövőtől kapunk választ.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »