A Bajaj Auto már évekkel ezelőtt elkezdte bevásárolni magát a KTM-be, majd szépen első számú részvényesévé vált a sógorok cégének. Mivel most zajlik a legnagyobb indiai járműipari seregszemle, az AutoExpo, nyilvánvaló, hogy ők is bemutattak valamilyen izgalmas újdonságot. Látható az irányzat, miszerint lassan, de biztosan növekednek a világ legnagyobb piacán jelen levő paripák erőforrásai – így a bemutatott két modellt 400-as blokkok hajtják.
Ezek kifejlesztésével azonban nem kellett vesződniük, hiszen házon belül ott vannak a KTM már fényesen bizonyított 390-es motorjai. Csak meg kellett fogni őket, és beépíteni két új motorba. Ezek pedig a Pulsar CS400 és SS400 névre hallgatnak. A bemutatón nem okoztak nagy meglepetést, ugyanis számos kémfelvétel készült róluk a közúti tesztek során. Az AutoExpo során azonban éppen csak megmutatták a két vasat – technikai részleteket nem közöltek róluk. Úgy látszik, arrafelé ez valamilyen népszokás lehet…
Annyit tudunk, hogy a KTM 375 köbcentiméteres blokkján és a hat sebességes váltóján nem módosítottak, viszont a blokk köré teljesen új vázat terveztek. A CS abszolút hasonlít a jelenlegi Pulsar 200-ra, amelyet nem mellesleg szintén a KTM blokkja hajt. Az SS (Super Sport!) azonos technikai alapokon nyugszik, de jobban felöltöztették. A hírek szerint széria lesz az ABS, a digitális műszeregységen pedig fokozatkijelző is helyet kap. A gyártás kezdetének időpontja viszont (sok egyéb mellett) még titok.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »