Gőzerővel munkálkodik az amerikai Polaris a nagynevű Indian köztudatba csempészésével. Jó úton járnak, tavaly mutatták be a nagyfőnököt, azaz a Chief nevezetű modellt – idén pedig két újabb motorral bővítenék a kínálatukat. A Harley-Davidsonnal mindig is ment a vetélkedés – az idén száztizenhárom éves Indian Motorcycles két évvel idősebb a kultikusnak számító riválisánál.
A két tervezett modellel a végleteket szeretnék megcélozni – az egyik a paletta belépőszintű gépe lenne, a másik pedig a csúcsot képviselné. Az egyszerűbb és olcsóbb kivitelnél a Scout nevet használnák, amely egy régi nagy legenda feltámasztása – 1920-ban kezdték el gyártani, majd huszonkilenc éven keresztül forgalmazták az ezzel a névvel ellátott típust.
Zászlóshajónak szánják a Chief Roadmastert – egy szinttel feljebb pozicionálnák a jelenlegi csúcs Chieftain-nél. A Roadmastert viszont a Harley-k csúcsának számító Electra Glide Ultra Classic ellenfelének tekintik – hosszabb neve nem is lehetne.
Műszaki adatokról eddig még nem esett szó, ahogyan az árról sem tudni semmit. Valószínűleg idén nyáron lesz a hivatalos bemutató – akkor okosabbak lehetünk. Amúgy sem számít tömeggyártónak az Indian hazánkban, de még Európában sem – mindenesetre szívesen kipróbálnám, mit tud egy ilyen legendás motorbicikli.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »