Ha már az exkluzív amerikai márkával zártuk a 2013-as évet, akkor kezdjük velük a 2014-est is. Bemutatták ugyanis a legújabb vasukat, a még tervezési fázisban levő C2 P-51 Fightert. A gépről egyelőre csak egy rajzot láthatunk, azonban máris számos technikai részlettel megajándékoztak minket. Ezeket a márka főkonstruktőre, Pierre Terblanche személyesen mondja el a kicsit lejjebb látható videóban. Nézzük, hogy fog festeni és milyen újdonságokat tartogat a paripa.
A cég filozófiája nem változik: kizárólag csúcsminőségű, megalkuvást nem tűrő alapanyagokból dolgoznak: a Fighter alumíniumból, titániumból, szénszálból és rozsdamentes acélból épül fel. Az új alu váz jelentősen könnyebb elődjénél – csak ezen a részen 18 kilogrammot spóroltak a mérnökök! A blokkban is jelentős változásokat eszközöltek: a hengerek, a hengerfejek és a szelepek is módosultak, ráadásul esőáramú szívócsatorna is segít a több motorerő mellett a simább járás elérésében. A hónapok óta folyó tervező munka még közel sem ért a végéhez: az újdonságot a 2014-es esztendő közepe felé fogják bemutatni a nagyközönségnek.
A rajz alapján természetesen nehéz elképzelni, milyen motor lesz a C2 P-51 Fighter. A videóban külön kihangsúlyozott “jelentősen javított ergonómia” például nehezen elképzelhető, hogy a mérnökök valódi vezérlőelve lenne. A motor a márka többi modelljéhez képest sokkal nagyobb valószínűséggel lesz egy különleges, még a két keréken közlekedő szupersztárok között is ritkának számító státusszimbólum.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »