Ha már az exkluzív amerikai márkával zártuk a 2013-as évet, akkor kezdjük velük a 2014-est is. Bemutatták ugyanis a legújabb vasukat, a még tervezési fázisban levő C2 P-51 Fightert. A gépről egyelőre csak egy rajzot láthatunk, azonban máris számos technikai részlettel megajándékoztak minket. Ezeket a márka főkonstruktőre, Pierre Terblanche személyesen mondja el a kicsit lejjebb látható videóban. Nézzük, hogy fog festeni és milyen újdonságokat tartogat a paripa.
A cég filozófiája nem változik: kizárólag csúcsminőségű, megalkuvást nem tűrő alapanyagokból dolgoznak: a Fighter alumíniumból, titániumból, szénszálból és rozsdamentes acélból épül fel. Az új alu váz jelentősen könnyebb elődjénél – csak ezen a részen 18 kilogrammot spóroltak a mérnökök! A blokkban is jelentős változásokat eszközöltek: a hengerek, a hengerfejek és a szelepek is módosultak, ráadásul esőáramú szívócsatorna is segít a több motorerő mellett a simább járás elérésében. A hónapok óta folyó tervező munka még közel sem ért a végéhez: az újdonságot a 2014-es esztendő közepe felé fogják bemutatni a nagyközönségnek.
A rajz alapján természetesen nehéz elképzelni, milyen motor lesz a C2 P-51 Fighter. A videóban külön kihangsúlyozott „jelentősen javított ergonómia” például nehezen elképzelhető, hogy a mérnökök valódi vezérlőelve lenne. A motor a márka többi modelljéhez képest sokkal nagyobb valószínűséggel lesz egy különleges, még a két keréken közlekedő szupersztárok között is ritkának számító státusszimbólum.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Újévi jókívánságunkat egy kis Télapós videóval támasztjuk alá, amelyben egy nagyon csinos Télanyu is szerepel.
Elolvasom »Egy több mint negyven éves vas alapból sem unalmas, de mi történik, ha kicsit átszabják egyéni ízlés alapján? Megmondom: még izgalmasabb lesz!
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »