A kardán históriája

Technika
2013. november 25., hétfő - Macko

A motorkerékpárok hátsó kerekének tengellyel történő meghajtását sokan a BMW-nek tulajdonítják. Pedig nem ők voltak az elsők.

Hirdetés


Cimkék: , , , ,


Hozzászólások (4 hozzászólás)

Helmets on -
“A gyártó cég a holland FN (Fabrique Nationale de Herstal) volt” belga. https://en.wikipedia.org/wiki/FN_Herstal

Macko -
Helmets: ebben az a legszomorúbb, hogy egy csomó adatot a Wikipediáról vettem, mert a forrásanyagban levőt kevésnek ítéltem meg. Ehhez képest sikerült elírnom – de köszönöm és javítom!

Macko -
Helmets: ráadásul kétszer. 🙁 De korrigáltam. Köszi még egyszer!

Helmets on -
Szivesen! Én még valami könyvben olvastam hogy ez egy belga motor gyártó volt és megmaradt bennem.

Előző bejegyzés

Honda-dömping 2014-re is

2013. november 08., péntek
EICMA

Következő bejegyzés

Forradalom: lefelé bővít a Harley

2013. november 29., péntek
Szentségtörés

Ezeket olvastad már?

Kell ennél nagyobb? Honda XL750 Transalp teszt

2023. november 14., kedd

A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?

Elolvasom »
Új motor teszt

Az új világrend trónkövetelői? Benelli TRK 702 páros teszt

2023. október 18., szerda

Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!

Elolvasom »
Új motor teszt

125 köbcentivel 1000 kilométeres túra 24 óra alatt

2023. október 15., vasárnap

Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!

Elolvasom »
Videós túrabeszámoló

Győz a Fekete Lovag: Serpentize motoros ruha bemutató

2023. szeptember 24., vasárnap

Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.

Elolvasom »
Ruházat tartósteszt