Az Egyesült Államokban, azon belül is New Yorkban következett be a tragédia – konkrétan tegnap került fel az alábbi film a videómegosztókra. A leglényegesebb rész az elején van: egy nagy létszámú motoros csapat halad – tegyük hozzá egymás között és némi önkritikával, hogy elég agresszív módon „falkaszellemben”, majd valahogy összetűzésbe kerülnek egy Range Rover vezetőjével. Akit a „sok lúd disznót győz” elve alapján megállásra is kényszerítenek, majd a terepjárós vagy pánikreakcióként, vagy agresszióját szabadon engedve menekülni kezd, és áthajt az előtte levő motorokon. No és motorosokon.
Pontos információt nem sikerült fellelni, hogy végül is meghalt-e motoros vagy sem, mindenesetre innen egy hosszú üldözés veszi kezdetét, ahol a motorosok semmivel nem kevésbé agresszíven, de már kicsit okosabban igyekeznek megállásra bírni a terepjáróst. Elé nem állnak többet, csak követik, amíg végül az sehogy nem képes tovább hajtani. Ekkor jön a végjáték: bukósisakkal bezúzzák az oldalablakot – és a történet legvége már nincs meg.
Akárhonnan nézzük, brutális az eset – és több tanulsága is van. Angolul értőknek érdemes az eredeti videó alatti hozzászólásokat is elolvasni. Az egyik első írja a legnagyobb igazságot: autó és motor fizikai találkozásakor mindig a motoros húzza a rövidebbet, így ilyenkor jobb otthon hagyni az egónkat – még akkor is, ha mi vagyunk többen. De talán még az „okos enged…” kezdetű magyar mondást sem ártott volna az egyébként nem túl kulturáltan viselkedő amerikai motoros kollégáknak ismerni…
Friss: a new yorki rendőrségtől származó információ szerint nem történt haláleset az ügy során, amelyet jelenleg ők is vizsgálnak. A Range Rovert egy 33 éves férfi vezette, aki mellett felesége és a hátsó ülésen 5 hónapos gyereke is az autóban tartózkodott.
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Japánban keringő hírek szerint a Honda elkészíti motoGP versenyparipájának szériagyártású változatát.
Elolvasom »Hivatalosan is bemutatta a KTM az 1290 Super Duke R-t. Gyári képekre csorgathatjuk a nyálunkat.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »