Kawasaki Versys 650 |
|
Motor, erőátvitel | |
Motortípus | Folyadékhűtéses, négyütemű, soros kéthengeres 8 szelepes DOHC benzinmotor |
Hengerűrtartalom (cm3) | 649 |
Furat x löket (mm) | 83 x 60 |
Sűrítési arány | 10.6:1 |
Legnagyobb teljesítmény (kW/LE/ford.) | 47/64/8’000 |
Legnagyobb forgatónyomaték (Nm/ford.) | 61/6’800 |
Keverékképzés | Üzemanyagbefecskendezés: ø38 mm x 2 (Keihin) |
Gyújtás | Digitális |
Indítás | Elektromos önindító |
Sebességváltó | 6 fokozatú szekvenciális |
Szekunder hajtás | O-gyűrűs lánc |
Váz, futómű | |
Váz típusa | Diamond váz nagy szakítószilárdságú acélból |
Első felfüggesztés | 41 mm-es fordított teleszkópvilla fokozatmentesen állítható (jobb oldalon) csillapítással és állítható előterheléssel |
Hátsó felfüggesztés | Eltolt, fekvő szimpla lengéscsillapító 13 fokozatban állítható húzófokozati csillapítással és 7 fokozatban állítható előfeszítéssel |
Rugóút elöl/hátul (mm) | 150/145 |
Villaszög/utánfutás (fok/mm) | 25/108 |
Kormányelfordítási szög balra/jobbra (fok) | 35/35 |
Első fék | Dupla úszóágyazású 300 mm hullámos tárcsa kétdugattyús féknyereggel |
Hátsó fék | Szimpla 220 mm hullámos tárcsa egydugattyús féknyereggel |
Első gumi | 120/70ZR17M/C (58W) |
Hátsó gumi | 160/60ZR17M/C (69W) |
Méret- és tömegadatok | |
Hossz/szélesség/magasság (mm) | 2’125/840/1’330 |
Tengelytáv (mm) | 1’415 |
Szabadmagasság (mm) | 180 |
Ülésmagasság (mm) | 845 |
Menetkész tömeg (kg) | 206 (ABS-es változat 209) |
Üzemanyagtartály (l) | 19 |
Ár (forint, regisztrációs adóval, 2013. június) | 2’390’000.- (ABS felára 200’000.- forint) |
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Nagyon tetszik, pont tegnap láttam Versys vezetéstechnikai napról 🙂
Kár, hogy magas (nekem).
Nagyon kéne mióta kijött.Tetszik a formája,az igényes részletek(végre nem igénytelen zártszelvény lengővilla és pálcika teló van egy közepes japánon) és a teljesítménye is bőven elég normális közlekedésre.
Talán a fékeken és a műszerfal tudásán lehetne reszelni,de ez már csak szőrszál hasogatás.
“Az ülés alatt sajnos semmi hely nincs”
Régóta nem értem ez miért probléma, mikor rögzült ez be hogy kell hogy legyen ott rakhely?….Anno már egy Simsonon, MZ-n se volt ilyen lehetőség:)
Persze ma már a tank helyén van hogy tároló van, de akkor sem általános…
A dobozok horpadására az első gondolatom az volt hogy oda befér egy horgászpont vagy sátor…vagy bármi aminek nyele van vagy feltekerhető…
Az ülés alatti tárolórekeszt nehéz megérteni, ha nem volt sosem (régi) DL-ed. Nekem volt, egy DL1000-es. És sok egyéb jó tulajdonsága közt az egyik épp az volt, h az ülés alatt értékelhető és gyakorlatban is használható tárolórekesszel rendelkezett. Én az alábbiakat hordtam ott bent: komplett esőruházat (alsó-felső), törlőrongy, izzókészlet, elsősegély, egy 10 db-os papírzsepi csomag, egy mini méretű láncspray – és mindezek mellé ha nagyon kellett, még a kesztyűt is be lehetett gyömöszölni, az is befért! Nos, mindezt értékelni én is csak akkor tanultam meg, amikor eladtam a DL-t, s az azóta használt (kb. 6 db) motorom egyikén sem volt használható méretű ilyen rekesz. Csak most tudom ezt értékelni, visszamenőleg
Nem úgy konkrétan a DL-re gondoltam, hanem úgy általában is sok motornál előjön hogy miért nincs….miért kéne hogy legyen?
Persze praktikus ha van, csak nem evidens.
Aminél legyen az a robogó, a többinél nálam fel sem merül az igény.