A felvételt néhány hete készítette az AP munkatársa, David Guttenfelder, és egy közlekedési rendőrt ábrázol, amint éppen szolgálati motorkerékpárjával halad az észak-koreai Pyongyang területén. Azonban ezt nem túl példamutatóan teszi.
Hiszen van neki bukósisakja, csak éppen nem viseli. Vagyis csak a motor hátsó kapaszkodóján, a sziréna mellett. Helyette inkább egy jó kis prémkucsma van a fején, amely vélhetően lényegesen melegebb, mint a széllelbélelt bukó. Persze mielőtt keresztre feszítenénk, fontos lenne tudni: a kommunista államban (ahol van azért ennél sokkal nagyobb baj is) egyáltalán mennyire kötelező motoron a bukósisak? Főleg a rendőrnek…
Ezt olvastad már?
Cimkék:
Az idén az új büntető-törvénykönyv bevezetésével ismét szigorodik az ittas vezetés szankciórendszere. Íme egy eszköz, mely segít megelőzni a bajt.
Elolvasom »Ennyi ideje tart a BMW Motorrad története. Mármint 90 éve. Most ugyanannyi másodpercben összefoglalták a 90 év szellemiségét.
Elolvasom »A Honda hivatalosan is leleplezte a várva várt 2026-os CB1000F modellt. A japán gyártó nem csupán a nosztalgiára épít: a legendás CB750F stílusjegyeit a vadonatúj CB1000 Hornet modern technikájával ötvözték, létrehozva ezzel a "legkiegyensúlyozottabb roadstert".
Elolvasom »A Honda motorkerékpár-gyártó legújabb fejlesztése a V3-as motorblokk, amelyet a 2025-ös EICMA kiállításon mutattak be Milánóban. Ez a 900 cm³-es, vízhűtéses, 75 fokos szögben elhelyezett V3-as motor egyedi és innovatív megközelítést alkalmaz, ötvözve a kompakt kialakítást és a magas teljesítményt.
Elolvasom »A Premier sisakok az olasz precizitás és a motoros szenvedély ötvözete. Magyarországon pedig ez a bolt gondoskodik arról, hogy ezt a minőséget ne csak a magazinokban lássuk, hanem a saját fejünkön is érezzük.
Elolvasom »Ti kértétek a kínai motorokat, Indián letesztelte első körben a CFMOTO 800MT Exploret
Elolvasom »
Ahol a Yamaha SR125 a rendőrmotor, oda nem kell sisak!
Nálunk sem volt kötelező a 30-as években.. 🙂