A napokban megrendezett long beach-i Motorcycle Show “Custom Showdown Pro Builder” kategóriájának első helyét szerezte meg ez a különlegesen átépített Yamaha R1. A gép a Sesto Custom Cycles műhely munkája, és legnagyobb különlegessége nyilván a messze előre nyúló egyoldalú első felfüggesztés, amely egy 240-es szélességű gumiban végződik. Ennek mérete egyébként pont megegyezik a hátsóéval…
A Yamaha mint vállalat 2013-ban ünnepli fennállásának 125. évfordulóját. Ez előtt kíván tisztelegni a motor fényezése, amely az eredeti, 1898-as céglogóra épül: egy főnixmadár tart egy hangvillát. Általános vélekedés szerint egy ilyen radikális motorral nem lehet közlekedni – ezt megcáfolandó a kiállítás után Tony Sesto beröffentette az R1-est és visszamotorozott vele műhelyükbe. Na jó, nem túl messzire: olyan 20 mérföldnyire. De akkor is.
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »