|
Honda SH150i ABS
|
Erőforrás
|
|
Motortípus
|
Vízhűtésű egyhengeres négyütemű SOHC
|
Hengerűrtartalom (cm3)
|
153 |
Furat x löket (mm)
|
58 x 57,9
|
Sűrítési viszony
|
11:1
|
Keverékképzés
|
PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendezés
|
Teljesítmény (kW/LE/rpm)
|
11/15/8’250
|
Forgatónyomaték (Nm/rpm)
|
14/6’500
|
Indítás
|
önindító
|
Erőátvitel
|
|
Sebességváltó
|
fokozatmentes automata
|
Szekunder hajtás
|
V-szíj
|
Felépítés
|
|
Futómű elöl
|
Ø 33 mm teleszkópvilla, 89 mm rugóút
|
Futómű hátul
|
Lengővilla, két rugóstag, 83 mm rugóút
|
Első fék
|
Ø 240 x 4 mm tárcsafék, kétdugattyús féknyereg, ABS
|
Hátsó fék
|
Ø 240 x 5 mm tárcsafék, egydugattyús féknyereg, ABS
|
Gumiabroncs elöl
|
100/80-16 50P
|
Gumiabroncs hátul
|
120/80-16 60P
|
Méretek
|
|
Hosszúság/szélesség/magasság (mm)
|
2’030/740/1’150
|
Tengelytáv (mm)
|
1’340
|
Ülésmagasság (mm)
|
799
|
Szabadmagasság (mm) | 145 |
Üzemanyagtartály térfogata (l)
|
7,5
|
Saját tömeg menetkészen(kg)
|
135 |
Ár (forint, 2012. november)
|
1’050’000.-
|
Cimkék:
A Honda felélesztette a legendás Transalp típust is. Soros motorral készül, mint az Afrrica Twin - de vajon hogy sikerült?
Elolvasom »Régóta várjuk a Benelli középkategóriás új túraenduroit. Lássuk végre, mennyire felel meg a várakozásoknak a TRK 702 párosa!
Elolvasom »Méghogy 1000 köbcenti alatt nincs élet? 1000 kilométert tettünk meg egy 125-ös kismotorral, és még nézelődésre is futotta közben!
Elolvasom »Nemrég mutattuk be a magyar Serpentize motoros ruha márkát. A kínálatból talpig feketébe öltözve kezdtünk tartóstesztbe.
Elolvasom »
Végre egy videós teszt!
Futómű szempontjából szerintem a 300-asra nem lehet panasz.
Csak nekem húz a pénztárcám inkább egy 400eFt-os, 50es, 2 ütemű Liberty felé?
Nem kevés az árkülönbség.
Persze kinek mik az igényei.
A 300-asnak jobb a futóműve, mint a 150-esnek. Vastagabb telók, hosszabb rugóutak.
Viszont szerény véleményem szerint ez a motor teljesen más kategória, mint egy 50-es Liberty. Nem egy liga. Azzal nem vihetek utast, nem mehetek autópályán, de még az M0-on sem…
Hello! Az SH150 és a SH300 teljesen más dimenzió. Nekem van egy fekete SH300 ABS (bár a héten már a Dreamben árulják mert kategóriát váltok), és az nemcsak városi/elővárosi közlekedésre, hanem akár kisebb túrákra (napi 400-500km) is simán használható akár 2 személlyel+hátsó dobozzal le lehet vele ugrani a Balcsira, tartósan tartható vele a 120/130 km/h, egyedül mentem már vele óra szerint 145-öt. Amikor a Balcsi körül mentem vele 80-90-es átlagot akkor 2,9l/100km-es fogyasztást produkált. Budapesten városban pedig 3,2-3,6 között szokott lenni a fogyasztás, úgy hogy megyek vele mint a meszes és 110kg vagyok. Ja és nem utolsó szempont, hogy külsőre akkora mint egy 50-es, keskeny/rövid így a dugóban bárhol efér vele az ember és simán befér a garázsba a kocsi elé/mögé (ahova egy Suzuki Burgman/Yamaha XMax vagy más hasonló nagytestű robogó már nem)
Milyen paraméterekkel árulod?
No és mire váltasz helyette?
A motor, és a technika mintha a PCX-ből jött volna.
Nézegesd át a technikai adatokat. Hangoltak az erőforráson is: a 125-ös SH nem egyezik sem a saját elődjével, sem a PCX-szel teljesítményben. A stop-and-go rendszer ugyanaz, csak az ülésből lett kivéve a foglaltság-érzékelő: ez akkor is leáll, ha a motor mellett állsz. 🙂